خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

بی حجابی، دهن کجی به نظام است

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۹۵۱

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه بی حجابی یک مسئله سیاسی و دهن کجی به نظام است، گفت: غرض از اجرای امربه معروف و نهی از منکر حفظ ظواهر دین است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛آیت الله نورالله طبرسی، امروزدر نشست ستاداحیای امربه معروف استان، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری اولین جلسه این ستاد در سال 95 با حضور مسوولان کشوری، گفت: قانون امر به معروف باید اجرایی شود تا یک نفر78میلیون دریافتی در ماه نداشته باشد.

وی با تاکید براینکه پارتی بازی ها ابتدا باید از مسوولان بالادستی حذف شود، اظهار داشت: قانون گذاری باید برای همگان یکسان باشد.
نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: اگر قرار حجب مهم باشد باید همه مورد توجه داشته باشند و برای کسی تبعیض قائل نشد.
امام جمعه ساری با اشاره به آسیب های اخلاقی سواحل دریا در پیک مسافرت های نوروزی و تابستانی، گفت: دریا باید ملی شود و از بودجه ملی نیز برخوردار باشد چرا که نیاز جدی به سروسامان دادن دارد.
وی خاطرنشان کرد: برای رسیدگی به امور دریا باید به جای معلول به سراغ علت برویم.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: برای رفع ناهنجاری ها باید از تبلیغ، ترویج، هدایت و ارشاد بهره گرفت و در صورت لزوم برخورد شود.
وی با بیان اینکه بی حجابی یک مسئله سیاسی و دهن کجی به نظام است، گفت: غرض از اجرای امربه معروف و نهی از منکر حفظ ظواهر دین است.

امام جمعه ساری با اشاره به اهمیت آموزش آمران به معروف، برلزوم آسیب شناسی جلسات گذشته ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر با هدف واکاوی تحقق مصوبات گذشته تاکید کرد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز