خبرگزاری کار ایران

محدودیت های ترافیکی تعطیلات نیمه شعبان در محور های مواصلاتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۵۳۴

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از اعمال محدودیت های ترافیکی در محور های مواصلاتی استان از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه تا ساعت 2 بامداد روز دوشنبه 3 خرداد ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سرهنگ"جعفر محمدنژاد"در گفت وگو با خبرنگاران ، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت ولی عصر(عج) با اعلام این خبر، افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه تا ساعت 2بامداد روز دوشنبه سوم خردادماه از محور کندوان (چالوس- کرج) هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع می باشد.

وی افزود: تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران،خاطر نشان کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور" کرج-چالوس" ممنوع می باشد و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه 31 اردیبهشت ماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه اول خرداد ماه از" کرج" به سمت" مرزن آباد" ممنوع می باشد.

وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17و 30 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه اول خردادماه  از 15 کیلومتری جنوب" مرزن آباد (دزدبن )" به سمت" کرج" به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ محمدنژاد افزود:در همین ارتباط تردد انواع وسایل نقلیه در این محور از ساعت14 روز یک شنبه مورخ دوم خردادماه تا ساعت 2 بامداد روز دوشنبه سوم خردادماه از" کرج" به سمت" مرزن آباد" ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت16 و30 روز یکشنبه دوم خردادماه تا ساعت 2 بامداد روز دوشنبه سوم خردادماه از 15 کیلومتری جنوب" مرزن آباد (دزدبن )" به سمت"کرج " به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران، تصریح کرد:تردد کلیه تریلر ها از محور هراز ممنوع بوده و تردد کلیه کامیونها و کامیونت ها به استثنای تریلی های حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت8 صبح روز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه تا ساعت 8 صبح روز دوشنبه سوم خردادماه از محور "هراز" ممنوع می باشد.

وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت 13 روز یکشنبه دوم خردادماه تا ساعت 3بامداد روز دوشنبه سوم خردادماه از"رودهن به آب اسک" ممنوع بوده و تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 روز یکشنبه دوم خردادماه تا ساعت3بامداد روز دوشنبه سوم خردادماه از "آب اسک به سمت رودهن" محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ محمدنژاد با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور فیروزکوه، اظهار کرد: تردد کلیه تریلرها به جز حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه تا ساعت 8 صبح روز دوشنبه سوم خردادماه از "تهران به قائم شهر" و بالعکس ممنوع می باشد.

وی افزود: تردد کلیه کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح روز یکشنبه دوم خردادماه تا ساعت 8 صبح روز دوشنبه سوم خردادماه از "تهران به قائم شهر" و بالعکس ممنوع می باشد. 

 مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با خط امین 2182934 بطور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای استان می باشد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز