خبرگزاری کار ایران

رییس موسسه آموزش عالی خزرخبرداد

محمودآباد میزبان نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی سه استان شمالی

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۶۲۴

رییس موسسه آموزش عالی خزر از برگزاری نشست منتخبین مردم سه استان مازندران ، گیلان ، وگلستان در خانه ملت باروسای موسسات و دانشگاه های غیرانتفاعی کشور در محمودآباد خبر داد.

احسان شعبان زاده روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در شهرستان محمودآباد اظهار داشت: نشست چهار جانبه نمایندگان منتخب مجلس دهم از ۳ استان شمالی کشور، مدیران ارشد مرتبط وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری،روسای دانشگاه های مادر ، موسسه های غیر دولتی استان مازندران، اعضای شورای مرکزی اتحادیه موسسه های غیرانتفاعی کشورو مسوولین شهرستانی واستانی به میزبانی موسسه آموزش عالی خزر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این نشست،حرکت در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی و با هدف هم اندیشی کارشناسانه،همگرایی و هم افزایی بین مجلس، دولت و بخش خصوصی درجهت امر بنیادین آموزش عالی و به ویژه آموزش عالی غیر دولتی و زمینه سازی جهت تشکیل کمیسیونی  قوی و تاثیر گذار در مجلس برای ارائه لوایح و طرح های کارشناسانه است.

شعبان زاده تصریح کرد: آموزش عالی باید بتواند نقش حقیقی خود در توسعه همه جانبه کشور و پایه گذاری اقتصاد داتش بنیان و درون زا را پیدا نموده و در عمل به این مهم ایفای نقش نماید.

رییس موسسه آموزش عالی خزر اضافه کرد: در این نشست محمودصادقی ومصطفی کوابیان منتخبین لیست امید تهران نیز حضور خواهند یافت.

وی خاطرنشان کرد: این نشست روز پنجشنبه 30 اردیبهشت ماه در سالن همایش موسسه آموزش عالی خزر برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز