خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان بهشهر :

در تبیین عملکردهای دولت نگاهی منصفانه داشته باشیم/از نام شهدا در قالب منافع جناحی استفاده نکنیم

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۳۳۳

باید به استکبار فهماند که لشکر همیشه پیروز کربلا مدافع اسلام، ولایت و ائمه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر،فرماندار شهرستان بهشهر در دومین جلسه شورای اداری امسال از روز سوم خرداد به عنوان روز مقدس رزمندگان و روز مقاومت یاد کرد و گفت: شهدای مدافع حرم به این شهرستان معنویت خاصی بخشیدند و اگر از خودگذشتگی های آنان و رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری نبود می بایست در کوچه پس کوچه های کشورمان با دشمنان می جنگیدیم.

سیدخالق سجادی با اشاره به نقش مسئولان در تبیین اهداف و آرمان های شهدای مدافع حرم افزود: باید به استکبار فهماند که لشکر همیشه پیروز کربلا مدافع اسلام، ولایت و ائمه است.
 
وی ادامه داد: شهدا برای جریان و گروه خاصی نیست و از نام شهدا در قالب منافع شخصی استفاده نکنیم.
 
فرماندار شهرستان بهشهر گفت: طی ماه های گذشته به دهیاران اعلام شد تا طرحی در راستای توسعه روستا ارائه دهند اما تا به امروز طرحی ارائه نشد.
 
سیدخالق سجادی در پی انتقادات احمدعلی مقیمی نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی از برخی عملکردهای دولت بیان داشت: بهتر است  در تبیین عملکردهای دولت نگاهی منصفانه داشته باشیم و مواردی مثل کاهش تورم، رشد اقتصادی ، ارتقای طرح سلامت را نادیده نگیریم و باوجود اینکه روزی در کشور جشن خودکفایی گندم گرفته شد اما در سالهای گذشته واردات گندم به 7 تن نیز رسید.
 
وی با بیان اینکه همه مسئولان باید در جهت توسعه کشور به دولت حمایت کنند و با اشاره به انتخابات اسفند 94 ادامه داد: مردم پیروز نخست انتخابات هستند و در شرق مازندران نیز انتخابات سالمی برگزار شد که جای هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد و همچنین نماینده های فرماندار  در هیچ ستادی فعالیت انتخاباتی نداشتند.
 
فرماندار شهرستان بهشهر با اشاره به انتقادات ناجوانمردانه برخی افراد در موضوعات مذاکره و برجام اضافه کرد: مذاکره کنندگان ایرانی انسان های متدین می باشند و با علم به این موضوع که آمریکا دشمن ما است مذاکره و گفتگو کردند چرا که جنگیدن با هر دشمن روش خاص خودش را می طلبد.
 
سجادی در پایان گفت: با حفظ همه موقعیت ها و تقسیمات جغرافیایی شرق مازندران در راستای رسیدن به توسعه از حقوق شهروندان دفاع می کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز