خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه شهرستان بهشهر

تجمع و راهپیمایی در جهت استمرار حرکت شهدا برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۳۳۴

امروز باید با توده های تکفیری در داخل کشور مبارزه می کردیم و در حال حاضر خط مقدم ایران در سوریه است و افراد زیادی داوطلب رفتن به سوریه و کمک به جبهه مقاومت می باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، فرمانده سپاه شهرستان بهشهر در جلسه شورای اداری امروز اظهار داشت:همه مسئولان ، فرهیختگان ، دانشگاهیان  می توانند با تبیین و روشنگری اهداف شهدا بویژه شهدای مدافع حرم جنگ روانی دشمن را خنثی کنند.
 
سرهنگ علی نجفی گفت: اگر جان فشانی های شهدا و رزمندگان ما نبود امروز باید با توده های تکفیری در داخل کشور مبارزه می کردیم و در حال حاضر خط مقدم ایران در سوریه است و افراد زیادی داوطلب رفتن به سوریه و کمک به جبهه مقاومت می باشند.
 
وی با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده برای خنثی سازی عملیات روانی دشمن ادامه داد: در همین راستا تجمع اولیه و راهپیمایی با عنوان استمرار حرکت شهدای مدافع حرم در روز دوشنبه سوم خرداد برگزار می شود.
 
فرماندار سپاه شهرستان بهشهر اظهار داشت: راهپیمایی برادران از حسینیه قتلگاه و خواهران ازمسجد مهدیه آغاز و در پارک ملت قطعنامه خوانده می شود.

سرهنگ علی نجفی هدف از این راهپیمایی را به پا خواستن مردم بهشهر و مازندران دانست و افزود: کابلی ها ، قنبری ها و بلباسی های دیگری هستند که با قدرت و ایستادگی اماده مبارزه با استکبار جهانی می باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز