خبرگزاری کار ایران

منتخب مردم بابلسر، فریدونکنار در مجلس دهم:

نرخ بیکاری در مازندران رو به رشد است

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۳۳۹

بیکاری و اشتغال از جمله دغدغه هایی است که استان با آن مواجه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، ولی الله نانوا کناری در سومین جلسه شورای اداری سال ۹۵ که در با حضور معاون رئیس جمهور در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد ، اظهار داشت: مازندران با دارا بودن مواهب عظیمی چون درای غنی و شیلات اما کمتر بهرمندی از این مواهب الهی دارد.
 
وی ، افزود: وجود گونه های مختلف ماهیان استخوانی در دریای خزر یکی از نعمات الهی است که  که متاسفانه با صید بی رویه این گونه ها در دریای خزر منقرض شده است.
 
منتخب مردم  بابلسر، فریدونکنار در مجلس دهم با بیان اینکه نرخ بیکاری در استان رو به رشد است ، افزود: بیکاری و اشتغال از جمله دغدغه هایی است که استان با آن مواجه است.
 
نانواکناری افزود: مازندران از پتانسیل ها و ظرفیت های خوبی برخوردار است که می طلبد تا از این ظرفیت ها در راستای توسعه اقتصادی استفاده کرد.
 
وی  با ابراز تاسف از اینکه  مازندران طرح هایی دارد که که سابقه ۲۰ ساله دارند اما اکنون با مشکلاتی روبرو هستند، عنوان کرد: بندر فریدونکنار از ظرفیت های اقتصادی استان است که  کارگران آن ۶ ماه حقوقشان رادریافت نکردند که جای بسی تاسف دارد.
 
نانوا کناری در ادامه با زنده نگه داشتن یاد خاطر همه شهدا ، شهدای مدافعان حرم و شهدای سوم خرداد جنگ تحمیلی از شهیدان به عنوان اسوه های صبر و استقامت یاد کرد.
 
منتخب مردم  بابلسر، فریدونکنار در مجلس دهم افزود: امیدواریم همه ما ادامه دهنده راه شهدا باشیم و با تاسی از آنان خدمات شاسیته و ارزنده ای را به مردم ایران اسلامی و همچنین مردم مازندران ارائه کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز