خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی دانشگاه تربیت مدرس :

دانشگاه تربیت مدرس نقش فعالی در حوزه مدیریت جنگل‌ها دارد

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۶۳۲

رئیس دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی دانشگاه تربیت مدرس گفت:دانشگاه تربیت مدرس با تحقیقات و بررسی‌ها نقش فعالی در حوزه مدیریت جنگل‌ها دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، رئیس دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی دانشگاه تربیت مدرس صبح امروز در کارگاه بین‌المللی مدیریت پویای جنگل‌های طبیعی که در دانشکده منابع طبیعی پردیس این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: محورهای این کارگاه آموزشی سه روزه شامل توالی جنگل و مدیریت پویای آن ، ویژگی ها و نحوه انتخاب درختان شایسته و اصول نشانه گذاری درختان قابل برداشت است.

علیرضا ریاحی با بیان اینکه  دانشگاه تربیت مدرس با تحقیقات و بررسی‌ها نقش فعالی در حوزه مدیریت جنگل‌ها دارد گفت : قرار است محصول این کارگاه آموزشی نسخه واحد کارشناسی برای جنگل‌ها کشور ارائه شود.

وی با اشاره به نقش  جنگل‌ها در طبیعت، گفت:  نقش جنگل‌ها در آب و هوا و خاک مشخص است که در این زمینه برخی از کشورها از جنگل‌ها به‌درستی استفاده می‌کنند.

ریاحی اظهار داشت: در این کارگاه اموزشی کارشناسانی از کشورهای آلمان و اتریش تجربیات خودشان را در ارتباط با جنگل داری برای حاضرین بیان خواهند کرد.

رئیس دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه در این کارگاه آموزشی قصد کپی‌برداری نیست تصریح نمود:  اساتید حاضر طرحی متناسب با بوم ایران که مناسب با مدیریت منابع طبیعی کشور باشد ارائه می‌کنند.

ریاحی در پایان  افزود: این همایش با هدف توانمند سازی کارشناسان اجرایی ، افزایش توان تولید پایدار ، آشنایی با مفاهیم جنگل داری نزدیک با طبیعت  و ترسیب کربن جنگل های شمال برگزار می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز