خبرگزاری کار ایران

در شورای اداری شهرستان قائم شهر مطرح شد؛

ایجاد بازارچه دائمی در شهرستان و جمع آوری بازارهای هفتگی

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۸۷۱

همه اداراتی که از دولت پول و اعتبارفرهنگی دریافت می کنند باید آن را اجرایی نمایند و این انتظار را نداشته باشند که تنها دولت موظف انجام کار فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قائم شهر، مهدی محمدی عصر امروز در جلسه شورای اداری با بیان اینکه همه ادارات باید برنامه های خود را در حوزه اقتصاد مقاومتی تا پایان سال ارائه دهند تا بر اساس آن برنامه ریزی مدون انجام شود اظهار داشت: با برنامه ریزی می توانیم بهتر ارائه خدمت کنیم.

وی افزود: همه اداراتی که از دولت پول و اعتبارفرهنگی دریافت می کنند باید آن را اجرایی نمایند و این انتظار را نداشته باشند که تنها دولت موظف  انجام کار فرهنگی است.

فرماندار قائم شهر تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی باید هرچه سریعترنسبت به ایجاد بازارچه دائمی اقدام نمایند زیرا بازارهای هفتگی پراکنده چهره شهر را نازیبا می کند.

در ادامه رییس آموزش و پرورش شهرستان قائم شهر مطالبی را عنوان نمود.

محمد رسولی با بیان اینکه عدالت در فضای آموزشی، تجهیزات و منابع انسانی می شود از مهمترین برنامه های آموزش و پرورش شهرستان است افزود: این عدالت در سال گذشته از هنرستانها آغاز شد و تعدادی از هنرستانها که در جنوب شهر قرار داشتند جابجا شده و مربیان مجرب نیز در این هنرستانها مشغول تدریس هستند.

وی ادامه داد: 43 درصد از فضای آموزشی ما در شهر وجود دارد که 70 درصد تراکم دانش آموز دارد و فضای آموزشی در روستاها 57 درصد است و تراکم دانش آموزی 30 درصد می باشد که این ساختار باید اصلاح شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائم شهر اظهار داشت: تراکم دانش آموزی در مدارس شهری ما، 29.27 و در مدارس روستایی 14.46 درصد است و باید تراکم شهری را کاهش و تراکم روستایی را افزایش داد تا عدالت آموزشی انجام شود.

وی در پایان گفت: به دلیل کمبود مدارس در سطح شهرستان 28 مدرسه شهری و 22 مدرسه روستایی دو نوبته هستند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز