خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان محمودآباد:

جوانان می توانند موتور متحرک اقتصاد مقاومتی باشند

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۸۹۵

فرماندار شهرستان محمودآباد گفت:جوانان با ابتکار ،اراده وتلاش مضاعف می توانند موتور متحرک اقتصاد مقاومتی باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان محموآباد ،یحیی یوسف پور روز دوشنبه در جشن بزرگ روز جوان اظهار داشت: جوانان همانطور که در زمان انقلاب اسلامی ، هشت سال دفاع مقدس و در زمان تحریم های ظالمانه کشور را از گردنه های سخت عبور دادند امروز نیز باید در قامت اقتصاد مقاومتی برای توسعه کشور تلاش کنند .

وی ادامه داد: نیروی جوانی باید در خدمت آبادانی کشور قرار گیرد ونباید به راحتی از کنار آن گذشت.

یوسف پور اضافه کرد:پشتوانه کشور ما منابع زیرزمینی نیست ، بلکه این جوانان ما هستند که پشتوانه و اندوخته ما هستند که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.

این مسوول با بیان اینکه رویکرد دولت تدبیر وامید جوان محوری است ، افزود: پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید بحث توجه به جوانان و ایجاد بستر برای ایقای نقش جوانان در اولویت قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد تصریح کرد: در شهرستان نیز شورای مشاورین جوان با همت مشاور جوان در چهار کارگروه با حضور جوانان نخبه محمودآبادی تشکیل شد.

وی یادآور شد: شهرستان محمودآباد از ظرفیت های بی بدیلی برخوردار است که با برنامه ریزی وتلاش این جوانان نخبه می تواند به توسعه پایدار دست پیدا کند.

غلامعلی ابراهیمی سوته مشاور معاون امور جوانان وزارت ورزش وجوانان در ادامه این برنامه با بیان اینکه جوانان روحیه انتقادی ومشارکت جو دارند ، گفت: جوان می خواهد با تکیه بر توانایی هایش مورد توجه قرار گیرد واین خواسته به حقی است.

وی افزود: از جوانان باید در مدیریت وبرنامه ریزی کشور استفاده شود تا زمینه رشد آن ها فراهم شود واگر این مهم تحقق نیابد زمینه تهدید فراهم خواهد شد.

سرپرست پیشین اداره کل ازدواج وتعالی خانواده وزارت ورزش وجوانان تصریح کرد:جوانان در آزمون های مختلف انقلاب اسلامی سربلند بیرون آمده اند وحال نوبت ما مسوولان است تا اقدامی عملی صورت دهیم.

ابراهیمی با اشاره به اینکه انگیزه جوانان برای حضور ومشارکت در امور مختلف پیش از برجام بسیار پایین بود ، خاطرنشان کرد: آمار نشان می دهد پس از اجرای برجام امید به آینده در میان جوانان افزایش یافته و این می تواند در تعالی این قشر پویا تاثیرگذار باشد.

این مسوول اضافه کرد: باید با فرصت دادن به جوانان مشارکت، مدیریت وکسب تجربه  را میدان عمل به این قشر پویا آموخت وامروز وفردای کشور را به دست ایده های خلاقانه آن ها داد.

وی با بیان اینکه دوم خرداد نقطه عطفی در انقلاب اسلامی بود ، گفت: دوم خرداد حلقه ی واصله بین نسل اول ودوم وسوم انقلاب است ونباید به دست فراموشی سپرده شود.

امام جمعه شهرستان محمودآباد نیز با اشاره به اینکه پویایی امروز جوانان مرهون خون شهدا است ، اظهار داشت: جوانان امروز با قدم گذاشتن در راه شهیدان دست دشمنان ایران اسلامی را کوتاه کرده اند.

وی ادامه داد:دوران جوانی دوران سازندگی وبالندگی است وباید به درستی از این توانایی در راستای خدمت به کشور استفاده نمود.

حجت الاسلام سید داود موسوی اضافه کرد: جوان ایرانی علی رغم توطئه های دشمن توانست نقش چشمگیری در توسعه کشور ایفا کنند.

وی یادآور شد: فصل شکوفایی کشور به دستان پرتوان جوانان به ثمر می نشیند و باید حمایت شود تا تحول ایجاد کند.

به گزارش ایلنا، این مراسم عصر دوشنبه در سالن غدیر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی با حضور علی اسماعیلی منتخب مردم محمودآباد ونور در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه و فرماندار شهرستان محمودآباد، غلامعلی ابراهیمی سوته مشاور معاون امور جوانان وزارت ورزش وجوانان، علی قمی مدیرکل بیمه روستایی وعشایری استان مازندران،بخشدار مرکزی وبخشدار سرخ رود وجمع کثیری از جوانان نخبه و مردم شریف شهرستان محمودآباد برگزار شد ودر پایان به نخبگان حوزه های مختلف با اهدای لوح سپاس ،تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز