خبرگزاری کار ایران

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران تاکید کرد؛

ضرورت تعامل دولت برای بهینه سازی تولیدات و توجه به اقتصاد خرد

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۳۹۹

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران گفت: مسئولین برای رونق و گسترش اقتصاد، صنایع تبدیلی را ایجاد کنند تا ضمن استفاده بهینه از همه محصول تولید شده، موجبات اشتغال هم فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری؛ معاون روابط عمومی سپاه کربلا  در گفتگویی ،گفت: اقدام و عمل مسئولین در اقتصاد مقاومتی مستلزم همراهی و تعامل دولت برای بهینه سازی تولیدات و توجه به اقتصاد خرد است و این معنایش این است که وقتی مردم در تولید خرد تلاش دارند مسئولین برای رونق و گسترش اقتصاد، صنایع تبدیلی را ایجاد کنند تا ضمن استفاده بهینه از همه محصول تولید شده، موجبات اشتغال هم فراهم شود.
سرهنگ پاسدار حسینعلی رضایی با اشاره به استکبار ستیزی انقلاب اسلامی گفت: با توجه باینکه در زمان حکومت ستم شاهی، بر اثر حاکم بودن فضای خفقان و ظلم، اغلب مردم جرات انجام امورات فردی و اجتماعی مراسم مذهبی و همچنین حفظ شئونات دینی را در ملاء عام نداشتند، امام رحمه الله انسان با شخصیت وبی بدیل تاریخ چند قرن اخیر، برای برچیدن سلطه ستم شاهی و نجات ملت مظلوم و مستضعف قیام کرد.
رضائی اشاره کرد: شخصیتی که برای نجات ملت از ظلمات و خفقان رژیم شاهنشاهی حرکت هایی را از دهه 40 صده اخیر آغاز کرده بود نیاز مند یارانی همدل و همراه برای برچیدن حکومت ظالمانه وثمر بخشی هدف اسلامی در جامعه بود، لذا به سبب ارتباط نشات گرفته از روح اعتقادی و ایمانی با خداوند منان براین عقیده بود که یارانش در گهواره اند و این عقیده برای حکام و برخی مردم دور از باور بود.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا یاد آور شد: طفلان درگهواره سال 42 امام(ره) در سال 57 تبدیل به جوانانی شدند که امام را در سرنگون ساختن رژیم سفاک پهلوی همراهی کرده و انقلاب اسلامی ایران را پس از سالها مبارزه جانانه و ماه ها قیام خونین با روحیه ظلم ستیزانه به پیروزی رساندند.
وی خاطر نشان کرد: سرکوبی قائله های داخلی گروهک های منافقین، امنیت بخشی به انقلاب، مقاومت و دفاع در برابر تهاجم نظامی دشمن در مرزهای جنوبی و غربی کشور از سال 59 تا 67 جملگی توسط مردم و جوانانی شکل گرفت که به عنوان یاران امام خمینی (ره) با پرورش و تقویت روحیه انقلابی و استکبار ستیزی نام داشتند.
سرهنگ رضائی بیان کرد: انتقال روحیه انقلابی و استکبار ستیزی امام (ره) به جوانان به مقاومت و پایداری مردم آزادیخواه، منجر شد تا حکومت استبدادی در کشورپایان یافته و بعد از ان هم جنگ 8 ساله استکبار برضد انقلاب اسلامی به نفع انقلاب اسلامی خاتمه یابد.
این مسئول افزود: متاسفانه ملت انقلابی ای که روحیه انقلابی واستکبار ستیزی در آن نهادینه شده و حتی آنرا به دنیا صادر کرد متاسفانه در موضوعاتی کاهلی داشته وبه جامعه مصرفگرا تبدیل گردید و همین عامل احاطه استکبار بر اقتصاد داخلی شد، لذا برای خروج از سلطه اقتصادی استکبار، توجه به تولید و اقتصاد داخلی با تلاش همگانی در اقتصاد خرد خانگی بعنوان اقتصاد مقاومتی میسر خواهد بود.
وی گفت: موضوع اقتصاد مقاومتی اساس رهایی از استکبار است که 5 سال مداوم دربیانات مقام معظم رهبری همواره تکرار می شد.
معاون سپاه کربلا اظهارداشت: اگر در همان سال اولی که رهبر معظم انقلاب موضوع اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند مسئولین و مردم با جدیت اقدام عملی را بکار می بردند و واردات بیجای کالاهایی که در داخل دامداران، کشاورزان و صنعتگران تولید می کردند- بی رویه انجام نمی شد جایگاه تولید ، صنعت و اقتصاد ایرانی متزلزل نمی گردید.

حسینعلی رضائی تاکید کرد: کارگاه های خرد تقویت کننده اقتصاد مقاومتی در برابر فشارهای بی رحمانه دشمن از حیث تحریم و ... است، در این عرصه مهمتر از ترویج موضوعاتی مثل دامداری و کشاورزی، اقتصاد مقاومتی نیازمند آموزش برای بهره وری بالاست تا از فعالیت های اقتصادی بویژه تناسب کار اقتصادی با شرایط آب و خاک درمناطق استفاده شود

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز