خبرگزاری کار ایران

مشاور فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی کشور:

رشد تامین اجتماعی مستلزم تامل دولت ومجلس با این سازمان است

asdasd
کد خبر : ۳۷۵۸۳۲

دردولت تدبیر و امید تعاملات خوبی با مجلس شورای اسلامی داشتیم در دولت تدبیر و امید تعاملات خوبی با در این دو سال داشتیم این در حالی است با مجلس قبلی چالش وجود داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،محمد محمدی در همایش تبیین اهداف راهبردی  تامین اجتماعی در سال 95 در سالن تامین اجتماعی  ساری برگزار شد ،با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی تعاملات خوبی را با دیوان عدالت اداری دارد، افزود: سازمان تامین اجتماعی در دو سال گذشته با دیوان عدالت اداری تعاملات خوبی انجام داده  است .
 
 وی افزود:  :حق بیمه ای ساختمانی"  از جمله موارد شکایتی مطرح شده به سازمان تامین اجتماعی بود  به این ترتیب که سازمان مبلغ 307 میلیارد تومان در سه ماه اول  وصول کرده بود که منجر به شکایت شد مبنی بر اینکه می بایست این رقم بازگردانده شود که در نهایت این شکایت به نفع سازمان خاتمه یافت و مبلغ مورد نظر برگشت داده نشد.
 
مشاور فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی کشور ، گفت: بعد از مدت ها تقابل بین سازمان تامین اجتماعی و وزارت  تعاون ،کار، رفاه  اجتماعی تعاملی سازنده بین دو دستگاه با تشکیل کارگروه های مشترک و همچنین ماده 148 قانون کار با هدف سرعت بخشیدن و ارتقاء کیفیت خدمت رسانی  در دولت تدبیر و امید به خوبی فراهم شد.
 
محمدی ، افزود با تعاملات انجام شده تفاهم نامه های خوبی با سازمان ها و وزراتخانه ها منعقد شده است  که انعقاد تفاهم نامه با سازمان مالیات حاصل این تعاملات است که در بخش مالیات تفاهم نامه نوشته شد وبه وزارت دارایی  ارسال شد در صورت موافقت تعامل طرفین دروصول مطالبات و حق بیمه بیشتر خواهد شد و این همکاری تسری در وصول بیمه و مالیات خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه درسال 93 و 94  طرحی مبنی بر ادغام صندوق اینده ساز در سازمان تامین اجتماعی در صحن علنی مجلس مطرح شد که با تلاش مجدانه ای که صورت گرفت  این طرح در مجلس رای نیاورد.
 
محمدی ادامه  داد: در راستای صندوق آینده ساز مطرح شد شده بود تا صندوق فولاد نیز تحت حمایت سازمان تامین اجتماعی قرار گیرد که این امر نیز میسر نشد و تصمیم گرفته شد تا این صندوق بودجه خود را جداگانه از دولت دریافت کند.
 
 وی انعقاد تفاهم نامه با سازمان ثبت و اسناد و همکاری فی مابین این دو سازمان را از دیگر اقدامات سازمان در دولت تدبیر و امید عنوان کرد که نتایج مطلوبی را به همراه داشت.
 
محمدی ، اظهار داشت: دردولت تدبیر و امید تعاملات خوبی با مجلس شورای اسلامی داشتیم در دولت تدبیر و امید تعاملات خوبی با در این دو سال داشتیم  این در حالی است با مجلس قبلی چالش وجود داشت.
 
وی با بیان اینکه در خصوص مشاغل سخت و زیان آور تعاملات خوبی با اتاق بازرگانی وجود دارد از  11 هزار شغل سخت و زیان آور خبر داد که در کمیته های ستانی مطرح و تایید شد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز