خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران:

اعزام 20 هزار زائر مازندرانی به مرقد مطهر امام خمینی(ره)

asdasd
کد خبر : ۳۷۵۸۳۶

مردم مازندران در حالی به استقبال گرامی داشت یاد امام خمینی می روند که جان برکفان مومن مکتب استکبار ستیز روح الله در حمایت از مظلوم به دفاع پرداخته بوده و به فیض اعلاء رسیدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران گفت: همزمان با بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب 20 هزار زائر مازندرانی عازم حرم مطهر ایشان می شوند.
 
سرهنگ پاسدار جواد بخشی در پیرامون اجرای بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام (ره) گفت: بمناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی و برگزاری بهتر گرامیداشت یاد امام(ره)، اعم از اعزام کاروان به مرقد مطهر و اجرای همزمان برنامه رحلت رهبر کبیر انقلاب در سطح پایگاهها و مساجد مناطق شهری و روستایی مازندران برنامه هایی در نظر گرفته شد.
 
وی افزود: نقش سپاه کربلا در اجرای برنامه سالگرد حضرت امام خمینی(ره) دبیر اجرایی ستاد ارتحال است که ریاست آن را استاندار محترم مازندران عهده دار می باشد.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه مازندران مهمترین ویژگی امسال در گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (ره) را حال و هوا و عطر و بوی حاکم براستان به لحاظ شهادت همزمان 13 مازندرانی مدافع حرم در هجوم ناجوانمردانه گروه های تکفیری با نقض آتش بس خانطومان سوریه دانست و اضافه کرد: مردم مازندران در حالی به استقبال گرامی داشت یاد امام خمینی می روند که جان برکفان مومن مکتب استکبار ستیز روح الله در حمایت از مظلوم به دفاع پرداخته بوده و به فیض اعلاء رسیدند.
 
بخشی اضافه کرد: رنگ و بوی سالگرد حضرت امام (ره) در مازندران، رنگ و بوی شهدای مدافع حرمی به خود گرفت که جوانانش روح ایثارگری و مقاومت را در وجود ها نهادینه کرده بودند.
 
معاون سپاه مازندران گفت: فرامین رهبر معظم انقلاب، استکبار ستیزی، تبیین راه، روش و سیره حضرت امام(ره) چراغی راهی هستند  که با تدوین آن در قالب بسته های فرهنگی و بصیرتی به زائران حرم مطهر اهداء می شود.
 
این مسئول اظهار داشت: پیش بینی می شود علاوه بر ساماندهی بالغ بر 20 هزار زائر حرم مطهر امام رحمه الله، برنامه با شکوهی در سطح شهر ها و روستاهای مازندران با حضور دلداگان حضرت روح الله داشته باشیم.
 
جواد بخشی به اهمیت نیمه خرداد و قیام 15 خرداد اشاره کرد و افزود: گرامیداشت یاد شهدای 15 خرداد همواره مورد تاکید بنیانگذار انقلاب اسلامی و پیر سفر کرده بود و هرگز از تاریخ و افکار انقلابیون اسلامی ایران فراموش نخواهد شد.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با اشاره به برنامه مرکز فرهنگی شهید فهمیده، فراگیر کردن برنامه های این مرکز را در استان مازندران همچون سایر استانها از جمله اقدامات برای برگزاری با شکوه مراسم دانست.
 

وی اتخاذ تدابیر ویژه در موضوعات حقوقی(بیمه ای)، فرهنگی، ترافیکی، انتظامی، امنیتی، ارتباطی و بهداشتی و درمانی را از اقدامات ضروری ستاد بزرگداشت ارتحال برای زائران حرم مطهر از زمان حرکت تا پایان برشمرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز