خبرگزاری کار ایران

فرماندارساری تاکید کرد:

باید طرح ساحلی از مزیت‌های اقتصادی برخوردار باشد

asdasd
کد خبر : ۳۷۵۸۴۴

فرماندارساری گفت:برای ساماندهی ساحل دریا اعتقادی به دریافت ورودی نداریم و باید طرح ساحلی از مزیت‌های اقتصادی برخوردار باشد که بتواند اقتصاد پویایی را در آن فعال کند و انتخاب سرمایه گذار خوب بسیار مهم است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، احمد حسین زادگان اظهار داشت: طرح از سد تا ساحل ساری در کارگروه گردشگری مازندران مطرح و به عنوان طرح اولویت‌دار مصوب شد و قرار است با کمک سازمان مدیریت و برنامه ریزی یک میلیارد تومان اعتبار مصوب و این مبلغ در سال 95 در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به طرح سد سلیمان تنگه ساری تا ساحل دریا، افزود: این عملیات در حال حاضر پیشرفت خوبی داشته و اعضای شرکت‌های تعاونی انتخاب و در مرحله ثبت هستند.

فرماندار ساری تصریح کرد: طرح از سد تا ساحل ساری در کارگروه گردشگری استان مازندران مطرح و به عنوان طرح اولویت‌دار مصوب شد و قرار است با کمک سازمان مدیریت و برنامه ریزی یک میلیارد تومان اعتبار مصوب و این مبلغ در سال 95 در نظر گرفته شود.

حسین‌زادگان با بیان اینکه قرار شد شرکت آرین سینا در تالاب شهرستان ساری سرمایه‌گذاری کند، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم با سرمایه‌های اندک مردم سرمایه‌گذاری کنیم به نتیجه مطلوب تری می‌رسیم و ساروی‌ها نیز می‌توانند در این طرح شرکت کنند که پس از تصمیم نهایی بر روی مطالعات انجام شده، نتیجه اعلام می‌شود.

وی گفت: کیلومتر پایانی سد به دریا تقریبا برای کشتیرانی مناسب است و در این زمینه مطالعه طرح و جمع‌بندی آن باید در سال جاری به پایان برسد.

فرماندار ساری افزود: از مردم می‌خواهیم برای خرید سهام اقدام کنند تا از منافع آن نیز بهره‌مند شوند.

حسین‌زادگان درباره آزادسازی حریم ساحل دریا نیز گفت: دستگاه‌های طرح آزادسازی ساحل دریا را اجرا کردند و رایزنی‌ها با قوه قضائیه نیز در اینباره انجام شده است.

وی ادامه داد: برای ساماندهی ساحل دریا اعتقادی به دریافت ورودی نداریم و باید طرح ساحلی از مزیت‌های اقتصادی برخوردار باشد که بتواند اقتصاد پویایی را در آن فعال کند و انتخاب سرمایه گذار خوب بسیار مهم است.

حسین زادگان با بیان اینکه با مدیر یک مجتمع تجاری در ساری رایزنی صورت گرفته است، گفت: این سرمایه‌گذار طرح‌هایی مانند پرورش ماهی در قفس، جت اسکی و  ورزش‌های هوایی در ساحل را تدارک دیده و با رایزنی‌های انجام شده قرار است برای صرفه اقتصادی قرارداد طولانی مدت با سرمایه‌گذار داشته باشیم.

وی درباره جاده ساری – تاکام  افزود: مشکل تنها در تامین مصالح بوده و مشکل اعتباری در این پروژه وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز