خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر خبرداد:

انهدام باند قاچاق کالا در شهرستان بهشهر

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۴۲۳

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، از شناسایی و دستگیری چهار متهم به قاچاق کالا و کشف 10هزار و 494 قوطی سموم دفع آفات نباتی و 82 دستگاه سمپاش خارجی قاچاق خبر داد.

به گزارش  ایلنا از ساری، به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"محمد ولی مرادی" با اعلام این خبر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در امر قاچاق کالا، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ضمن شناسایی متهمان،محل دپوی کالای قاچاق را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر خاطر نشان کرد: ماموران با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی چهار متهم به قاچاق کالای خارجی را دستگیر کردند ودر بازرسی از انبار دپوی کالای قاچاق، بیش از 10 هزار و 500 قوطی انواع سموم خارجی دفع آفات نباتی و 440کیلوگرم سموم مختلف کشاورزی را کشف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه از کشف 82 دستگاه سمپاش خارجی در این عملیات خبر داد و تصریح کرد: متهمان پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ مرادی تاکید کرد: قاچاق کالا و همچنین انبار کردن کالاهای مورد نیاز مردم به ویژه در زمانی که جامعه ما نیاز شدیدی به کالاهای مورد نظر دارد،طبق قانون جرم بوده و به سلامت جامعه و اقتصاد کشور آسیب می رساند و نیروی انتظامی با چنین جرائمی به شدت برخورد می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز