خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران:

طرح ارتقا ایمنی موتورسواران در روستاهای مازندران اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۴۴۴

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران با اشاره به توزیع دو هزار عدد کلاه ایمنی در بین موتورسواران استان، گفت: طرح ارتقا ایمنی موتورسواران در ۴۰ روستای مازندران اجرا شد.

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران، احمد آفرین محمدزاده اظهار داشت: در سال گذشته دو هزار عدد کلاه ایمنی موتور سواران در 40 روستای استان مازندران توزیع شد.

وی افزود: اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان این طرح را برای  افزایش ارتقای ایمنی موتورسواران و عابران و کاهش تصادفات همانند سال‌های گذشته اجرایی کرده است.

محمدزاده خاطر نشان کرد: با توجه به سهم 23 درصدی تلفات موتورسواران در محورهای برون شهری، اقدامات فرهنگی و آموزشی در راستای طرح ارتقای ایمنی موتور سواران در روستاهای معرفی شده با همکاری بخشداری‌ها و دهیاری‌ها صورت گرفت.

وی بیان کرد: در طرح مذکور آموزش به خانواده‌ها در حوزه خـطرات رانندگی غیر ایمن با موتور سیکلت و نمایش طنز آموزشی و سرگرمی و توزیع ادوات ایمنی موتو،ر نظیر کلاه ایمنی و شبرنگ آشکار ساز جهت نصب بر بدنه موتور و کتابچه اصول ایمنی عبور و مرور صورت گرفته است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران گفت: به طور همزمان طرح ارتقای ایمنی تردد ادوات کشاورزی در محورهای برون شهری نیز در روستاهای مازندران به اجرا در آمد. در این طرح نیز آموزش مقررات و نکات ایمنی مربوط به تردد ادوات کشاورزی همراه با توزیع شبرنگ آشکار ساز و مثلث خطر جهت نصب بر بدنه ادوات کشاورزی و کتابچه اصول ایمنی عبور و مرور انجام شده است.

وی بیان کرد: با اجرای طرح‌های آموزش ایمنی امیدواریم بتوانیم در آینده شاهد کاهش تصادفات و فو تی‌های  جاده ای در این بخش باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز