خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

آموزش و پرورش به دنبال کیفیت‌بخشی است

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۸۰۶

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: راهبرد اصلی وزارت آموزش و پرورش کیفیت بخشی است.

به گزارش ایلنا از ساری ، سیدعلی قاسمی در گردهمایی ارزیابان و مدیران برنامه تعالی مدارس استان در دانشگاه فرهنگیان مازندران با اشاره به ضرورت پرداختن به تعالی مدیریت در آموزش و پرورش گفت: راهبرد اصلی وزارت آموزش و پرورش کیفیت بخشی است.

وی برپایی ضرورت حکومت و ارسال انبیا را حاکم شدن عدالت دانست و افزود: معمولا در دولت به عدالت توزیعی می پردازند و به عدالت استحقاقی کمتر مطرح می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه دادن فرصت مناسب برای آموزش و توزیع منابع و امکانات لازم از عدالت اجتماعی در آموزش و پرورش است، تصریح کرد:  آنچه باید در آموزش و پرورش بدان توجه جدی شود این است تا استعدادهای افراد به منحصه ظهور برسد.

وی افزود: متاسفانه در نظام آموزشی جمهوری اسلامی ایران  هنوز در درون مدارس زمینه برای بروز همه استعدادهای فرزندان فراهم نشده است و نیاز است مجموع منابع و امکانات را در مدرسه در خدمت شکوفا شدن استعداد دانش‌آموزان و بکارگیری کنیم  تا بتوانیم از فضای تبعیض آمیز دور شویم.

قاسمی اظهار کرد: پرچم عدالت آموزشی باید به دست مدیران آموزش و پرورش باشد و باید در انتصاب مدیران به  انسان‌های صالح توجه داشته باشیم تا بستر آموزش و پرورش را برای  شکوفایی استعدادهای دانش آموزان فراهم شود.

وی بروز رفتارهای پرخاشگرانه را در جامعه ناشی از اعمال مدیریت مبنتی بر عدالت اسلامی دانست و افزود: برنامه کیفیت بخشی مدارس با اجرای برنامه تعالی مدیران مدرسه اقدامی اساسی است.

وی افزود: امید است با اجرای برنامه تعالی مدارس پایه‌های  عدالت را برای زمینه‌سازی حاکمیت عدل در آموزش و پرورش ایجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز