خبرگزاری کار ایران

جایزه شعر الهام در قائم شهر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۸۱۳

بمنا سبت سی وسومین سال تولد بانوی دریا وشعر،زنده یاد الهام اسلامی ،همایشی باعنوان جایزه شعر الهام ،همراه با امضای شاعران جوان در قائم شهر برگزار شد.

به گزارش  ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی قائم شهر، همایش« جایزه شعر الهام » با مشارکت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران،اداره فرهنگ وارشاد اسلامی قائم شهر ،انجمن قلم شمال، پژوهشکده ساری شناسی،موزه و خانه هنر ریحانه کوتنا،انتشارات شلفین، انجمن فرهنگی تلارپه و انجمن شعر وادب قائم ، - ١١خرداد ٩٥- در مجتمع فرهنگی وهنری حر قائم شهر برگزار شد.

کیوان ملکی دبیر این جشنواره طی گفتگویی با روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی قائم شهر گفت:اولین جایزه شعر سپید مازندران (جایزه شعر الهام)،همراه با جشن امضای شاعران جوان و با سخنرانی استاد جلیل قیصری با موضوع چالش های شعر امروز و سخنرانی استاد مسعود هزارجریبی با موضوع مولفه های شعر امروز به میزبانی شهرستان قائم شهربرگزار شد.

ملکی در ادامه با اشاره به استقبال خوب شرکت کنندگان در این جشنواره تصریح کرد: به نفرات اول تا سوم و به یک نفر برگزیده از نگاه تماشاگران، جایزه نقدی ولوح سپاس اهداء می شود و به ٣٣ اثر برگزیده و در جشنواره با قرائت شاعر ،توسط هیات داوران انتخاب و اعلام شد.

دبیر این همایش افزود: این برنامه با حضور شرکت کنندگان وعلاقه مندان به صورت زنده نفرات برتر خود را شناخت.

شایان ذکراست: زنده یاد الهام اسلامی،متولد ١٣٦٢ از شاعران محمود آباد مازندران، دو اثر« تو درخت لیمو،من در خت سپیده دم »و« دنیا از ما چشم بر نمی دارد »را از خود به یادگار گذاشته است.این شاعره گرانقدر نامزد دومین دوره جایزه شعر زنان خورشید و همچنین  نامزد سومین دوره جایزه کتاب سال شعر جوان معرفی شده بود.

الهام اسلامی به همراه همسرش غلامرضا بروسان و دخترشان لیلا، ١٤ آذر ١٣٩٠ بر اثر صانحه تصادف دار فانی را وداع گفتند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز