خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری:

اندیشه های امام راحل در جامعه تبیین شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۸۱۶

احمد حسین‌زادگان در آستانه بیست و هفتمین سالگرد رحلت جانسوز امام راحل و پنجاه و سومین سالگرد قیام 15 خرداد، پیام تسلیت صادر کرد.

ایلنا: احمد حسین‌زادگان در آستانه بیست و هفتمین سالگرد رحلت جانسوز امام راحل و پنجاه و سومین سالگرد قیام 15 خرداد، پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

امام راحل به عنوان منادی آزادی، پرچمدار انقلابی شدند که مورد حمایت همه مردم قرار گرفت. توجه امام راحل به مردم‌سالاری دینی، دل‌های بیدار مردم را در سراسر جهان، به خود جلب کرد. بیداری ملت‌ها مرهون تلاش‌های امام راحل است که با دست خالی  اما تکیه بر قدرت مردمی، انقلابی را رقم زدند که دنباله‌رو قیام عاشوا بود.

خبر ارتحال امام راحل، دل‌های مشتاق آن بزرگمرد را در غم و اندوه فرو برد. گویی مردم، امید خود را از دست داده بودند که شورای نگهبان با انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان جانشین امام راحل، مردم غمدیده را التیام بخشید.

اگرچه شنیدن خبر رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی، داغی بس عظیم بود اما آغاز رهبری آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، آرامشی بر دل‌ها جاری کرد و این قوت قلب تا به امروز ادامه دارد و امیدواریم به انقلاب امام عصر (عج) بپیوندد.

 نیازمندیم اندیشه‌های امام راحل و آرمان‌های انقلاب، بیش از گذشته در جامعه تبیین شود و جوان امروز، با بهره‌گیری از بیانات مقام معظم رهبری، نسبت به اندیشه‌های امام راحل هم آگاهی و آشنایی داشته باشد.

ضمن عرض تسلیت به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام راحل، سلامتی مقام معظم رهبری را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

همچنین در ادامه این پیام آمده است:

قیام 15 خرداد یکی از رخدادهای زمینه‌ساز پیروزی انقلاب اسلامی بود که توسط مردم هوشیار و به رهبری امام راحل اتفاق افتاد.

در عصر سیاه طاغوت، امام راحل، افق روشن را برای مردم نمایان کردند که در گرو پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت جمهوری اسلامی بود.

15 خرداد واقعه  ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است و در سالگرد این قیام خونین، یاد شهدای قیام 15 خرداد و امام راحل را گرامی می‌داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز