خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی مازندران :

بانک کشاورزی به تولید کنندگان این خطه نگاه ملی داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۰۶۶

مهاجر گفت:صادرات به عنوان نقش سازنده و زیربنایی در جهت توسعه تولیدات داخلی و ایجاد فرصت‌های شغلی ازاهمیت فراوانی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالله مهاجر بعدازظهرچهارشنبه در نشست مشترک مدیرعامل بانک کشاورزی کشور با مدیران و صاحبان بخش خصوصی در اتاق بازرگانی مازندران با برشمردن ظرفیت های استان مازندران در بخش کشاورزی اظهار کرد :استان مازندران به لحاظ اهمیت در بخش کشاورزی در کشور از رتبه قابل توجهی برخوردار است.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با تاکید براینکه با توجه به کشاورزی بودن مازندران باید از سوی بانک کشاورزی به تولید کنندگان این خطه نگاه ملی داشته باشد یاد آور شد:  یکی از دغدغه های اصلی صادرکنندگان در مازندران انتقال ارزی میباشد.

وی با اشاره به مراوده تجار مازندران با کشور روسیه تصریح کرد: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اقتصادی مازندران می‌تواند زمینه‌های اقتصادی و تجاری روسیه رو فراهم کند.

مهاجر بابیان اینکه اولویت نخست مازندران کشاورزی است، میزان تولیدات را مازاد نیاز کشور برشمرد و گفت: باید بسترهای صادراتی در کشورهای هدف نیز محقق شود.

وی بیان داشت : صادرات به عنوان نقش سازنده و زیربنایی در جهت توسعه تولیدات داخلی و ایجاد فرصت‌های شغلی ازاهمیت فراوانی برخوردار است.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران در قسمت دیگری از سخنان حود با اشاره به موانع صادراتی گفت: برای رسیدن به افق صادراتی باید موانع فراروی رفع شود و ازجمله مشکلات، حمل‌ونقل و موانع گمرکی است.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران تأکید کرد: در شرایط فعلی بزرگ‌ترین مشکل در حوزه اقتصادی از سوی دولت است و باید موانع  رفع شود.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز