خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک کشاورزی در ساری:

هر طرحی که در بخش کشاورزی قابلیت صادرات داشته باشد مورد حمایت قرار می‎گیرد

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۱۵۰

بانک کشاورزی تنها بانک کشور است که 95 درصد اعتبار خویش را برای توسعه بخش کشاورزی اختصاص می‎دهد و در 5 درصد باقیمانده نیز تلاش داریم که اعتبارات برای صنایع وابسته به این بخش هزینه شود.

مرتضی‌ شهیدزاده عصر امروز در دیدار با فعالان بخش کشاورزی مازندران در اتاق بازرگانی، گفت:هر طرحی که در بخش کشاورزی قابلیت صادرات داشته باشد مورد حمایت قرار می‎گیرد.

مدیرعامل بانک کشاورزی با اعلام اینکه این بانک به طور میانگین سالانه برای اجرای هشت هزار طرح بخش کشاورزی تسهیلات پرداخت می کن د گفت: بانک کشاورزی تنها بانک کشور است که 95 درصد اعتبار خویش را برای توسعه بخش کشاورزی اختصاص می‎دهد و در 5 درصد باقیمانده نیز تلاش داریم که اعتبارات برای صنایع وابسته به این بخش هزینه شود.

وی تصریح کرد: بانک کشاورزی با کارکرد حرفه ای در حوزه کشاورزی تمام توان مالی خود را برای توسعه این حوزه در اختیار تولیدکنندگان قرار خواهد داد.

شهید زاده با بیان اینکه بانک کشاورزی یک‌هزار و 908 شعبه در کشور دارد، افزود: 700 شعبه این بانک در شهر و بقیه در مراکز تولید فعالیت می‎کنند و در رقابت‌های سخت پولی و مالی منابع را از شهرها جمع‌آوری و در اختیار تولیدات این بخش قرار می‌دهند.

مدیرعامل بانک کشاورزی ایران توسعه بورس محصولات کشاورزی را از سیاست های جدی دولت یازدهم معرفی کرد و گفت که دولت از سال گذشته این کار را به صورت آزمایشی آغاز کرده و امسال نیز برای کالاهای بیشتری پی می گیرد.

وی تصریح کرد: سالانه یک‌میلیون و 650 هزار تولیدکننده از این بانک تسهیلات دریافت می‎کنند و 65 درصد تسهیلات این بانک سرمایه در گردش برای تولید است.

وی خاطرنشان کرد: در طی 10 سال گذشته 80 هزار طرح تولیدی در کشور اجرا کردیم که با اطلاعاتی که در اختیار داریم بخشی از این واحدها می‎توانند در حوزه صادرات نیز موفق باشند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز