خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در نشست فرمانداران مازندران :

رونق تولید و افزایش اشتغال دغدغه جدی مسئولین کشور و استان است

asdasd
کد خبر : ۳۷۸۲۷۱

استاندار مازندران گفت:توسعه و تقویت سرمایه اجتماعی باید در تمام برنامه ها مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از ساری ؛استاندار مازندران در نشست فرمانداران مازندران خواستار تبیین جایگاه و عملکرد دولت برای مردم شد و گفت : فرمانداران خودشان را وقف خدمت به مردم کنند.

ربیع فلاح جلودار تحقق اقتصاد مقاومتی ، کنترل آسیب های اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد و تکریم ارباب رجوع را 3 محور مهم و اساسی وزارت کشور در سال 94 اعلام کرد و گفت : مازندران به دلیل ارائه خدمات ملی نقش مهمی در رضایت مردم کشور دارند و ضرورت دارد فرمانداران در جهت تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات شایسته به مهمانان و گردشگران نظارت بیشتری نمایند .

استاندار مازندران رونق تولید و افزایش اشتغال را دو دغدغه جدی مسئولین کشور و استان اعلام کرد و گفت : فقط در سال 94 بیش از 15 هزار شغل خرد و خانگی با همت کمیته امداد امام خمینی (ره) بهزیستی و بسیج سازندگی در مازندران ایجاد شد و این روند با سرعت بیشتری باید در سال 95 ادامه یابد .

استاندار مازندران بر تعامل بیشتر فرمانداران با ائمه جمعه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت : اعتدال و خردورزی دو ویژگی مدیران دولت تدبیر و امید است و انتظار می رود فرمانداران به عنوان نماینده دولت در شهرستان از همه ظرفیت ها و افراد  تاثیر گذار برای توسعه و پیشرفت شهرستان استفاده نمایند.

فلاح از همت بلند و تلاش فرمانداران در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تقدیر و تشکر نمود و گفت : امروز توسعه و تقویت سرمایه اجتماعی باید در تمام برنامه ها مورد توجه قرار گیرد.

در این نشست علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران نیز طی سخنانی گفت : در رتبه بندی وزارت کشور استان مازندران جزء 6 استان برتر کشور در حوزه های مختلف است .

وی افزود : دغدغه مدیریتی استان حرکت بر توسعه و پیشرفت است .

یونسی افزود: باید تکلیف مدیران ناکارآمد و ضعیف مشخص شود

وی تاکید کرد : با فساد اخلاقی و فساد اداری باید به شدت برخورد شود و در این زمینه فرمانداران به وظایف خود عمل نمایند.

رئیس شورای اطلاع رسانی مازندران در پایان بر استفاده بیشتر از  رسانه ها، صدا و سیما و شبکه های مجازی برای تبیین عملکرد دولت تاکید کرد.

در این نشست تعدادی از فرمانداران به بیان آخرین وضعیت سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی منطقه خود و دیدگاهها و انتظارات پرداختند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز