خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبرداد :

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات تا 31 خرداد/ برگزیدگان به خارج از کشور اعزام می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۳۷۸۴۶۷

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری مازندران تا 31 خرداد تمدید شد.

به گزارش ایلنا  از ساری،احد جاودانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری مازندران تا 31 خرداد تمدید شد.

وی با بیان اینکه پیش از این، مهلت ارسال آثار به جشنواره تا 18 خرداد بود، افزود: به منظور مشارکت همگانی اهالی خبر در مازندران، مهلت شرکت در جشنواره را تمدید کردیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه تاکنون حدود 300 اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری مازندران ارسال شده است، گفت: با رایزنی‌های انجام شده، نفرات برتر هر یک از بخش‌های جشنواره، برای بازدید از مراکز رسانه‌ای  به یکی از کشورهای حاشیه دریای مازندران اعزام می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه مشارکت گسترده اصحاب رسانه مازندران در جشنواره، موجب ارتقای کمی و کیفی جشنواره است، تصریح کرد: جشنواره بهانه‌ای است تا بازنگری در تولید محتوای رسانه اتفاق افتد و خبرنگاران آثار کیفی‌تری تولید و به جشنواره ارسال کنند..

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز