خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران خبرداد

سرمایه گذاری 2500 میلیارد تومانی در حوزه گردشگری مازندران

asdasd
کد خبر : ۳۸۰۱۱۷

برای رفع مشکل واحدهای تولیدی و رونق تولید نیز 470 میلیارد تومان تسهیلات برای 353 واحد تولیدی در نظر گرفته شده که به زودی انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، در نشستی با حضور آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران ، ربیع فلاح استاندار مازندران ، پارسا رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مقدسی مدیر کل صدا و سیما ی استان وضعیت اقتصاد مقاومتی در استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

در این نشست که در بیت آیت الله طبرسی برگزار شد استاندار مازندران به ارائه گزارشی د ر مورد تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و برنامه های استان در زمینه رونق تولید و افزایش اشتغال پرداخت و گفت : یکی از اقدامات بسیار خوب استان برگزاری منظم ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بوده که تا کنون 640 مصوبه داشته و بیش از 300 مصوبه اجرایی شده و مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی برطرف شده است .

ربیع فلاح افزود : یکی از ظرفیتهای کارآفرینی در استان آموزشهای فنی و حرفه ای بوده که 64 هزار نفر دوره های فنی و حرفه ای را در سال گذشته گذرانده و 5000 نفر از این افراد شاغل شدند.

وی از ایجاد 15 هزار شغل خرد و خانگی در سال 94 خبر داد و گفت : برای رفع مشکل واحدهای تولیدی و رونق تولید نیز 470 میلیارد تومان تسهیلات برای 353 واحد تولیدی در نظر گرفته شده که به زودی انجام خواهد شد.

استاندار مازندران از سرمایه گذاری 2500 میلیارد تومانی در حوزه گردشگری مازندران خبر داد وگفت : توجه به توسعه شرکتهای دانش بنیان و ایجاد شغل در حوزه آی تی ، تصویب 57 طرح در حوزه اقتصاد مقاومتی و ایجاد 3 پنجره واحد سرمایه گذاری در حوزه های گردشگری ، کشاورزی و صنعت معدن و تجارت از جمله این اقدامات بوده است .

وی همچنین از تصویب فاینانس سد هراز در شورای اقتصاد خبر داد و ابراز امیدواری نمود با توجه به برنامه های در حال اجرا شاهد تحقق اقتصاد مقاومتی و عملیاتی نمودن آن در مازندران باشیم .

در این نشست پارسا رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مقدسی مدیر کل صدا و سیما به بیان گزارشی در مورد برنامه های اقتصاد مقاومتی و گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در مازندران پرداختند .

سپس آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان با ابراز خرسندی از گزارش خوب مسئولین استان در مورد وضعیت اقتصاد مقاومتی در استان ابراز امیدواری نمود تا با پیگیری و قاطعیت مسئولین استان برنامه های طراحی شده به خوبی در استان اجرا گردد

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز