خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری خبرداد:

المپیاد ورزشی شهرستان ساری اجرایی میشود

asdasd
کد خبر : ۳۸۱۰۵۹

فرماندار ساری از اجرایی شدن بیش از 70 برنامه در قالب طرح تابستان شاد خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، احمد حسین‌زادگان در نشست ستاد هماهنگی اوقات فراغت مرکز استان، اظهار کرد: برنامه تابستان شاد در قالب ستاد  هماهنگی اوقات فراغت شهرستان ساری از ابتدای تیرماه شروع می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلفی در تابستان شاد داریم، افزود: المپیاد ورزشی شهرستان هم در قالب این برنامه اجرا می‌شود.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگی هر اندازه برای کودکان، نوجوانان و جوانان کار کنیم باز هم نیاز به کار وجود دارد، گفت: با همه فعالیت‌هایی که انجام می‌دهیم باز هم در حوزه اجتماعی با آسیب‌هایی مواجه هستیم.

فرماندار ساری با بیان اینکه جامعه شاد با ناهنجاری‌های کمتری مواجه است، تصریح کرد: برنامه تابستان شاد می‌تواند زمینه‌ساز کاهش مسائل اجتماعی باشد.

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه با استفاده از برخی ظرفیت‌های دستگاه‌ها می‌توان اوقات فراغت مناسبی برای قشر جوان و نوجوان رقم زد، ادامه داد: البته در این طرح، همه مردم، جامعه هدف ما هستند و برنامه‌های فراوان و متنوعی در قالب تابستان شاد طراحی شده که افزون بر 70 برنامه است.

وی با اشاره به اینکه ارتقای سطح فرهنگ و آموزش عمومی، ترویج و توسعه هویت دینی، انقلابی و ملی، ایجاد کارآفرینی، افزایش بهره وری از امکانات فرهنگی، ورزشی و تفریحی و ... از اهداف این برنامه است خاطرنشان کرد: ستاد هماهنگی اوقات فراغت با تشکیل ستاد برنامه ریزی ، اتاق ایده پردازی را مدیریت کرده و گروه‌های هفتگانه را به منظور اجرای برنامه‌ها شکل داده است.

فرماندار ساری با بیان اینکه هنری، فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی، ورزشی، گردشگری و  مناسبت ها هفت کمیته این ستاد را شامل می‌شود، اظهار کرد: هر یک از کمیته‌ها برنامه‌های متنوعی دارد که با همکاری دستگاه‌های مختلف، اجرایی می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز