خبرگزاری کار ایران

نایب رییس مجلس شورای اسلامی:

عدم پایبندی به قانون در دولت قبل کشور را دچار مشکل کرد

asdasd
کد خبر : ۳۸۱۴۸۸

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: عدم پایبندی به قانون در دولت قبل کشور را دچار هرج ومرج ومشکل کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نور، مسعود پزشکیان شامگاه چهارشنبه در مراسم سالگرد 24خرداد که در پارک جنگلی نور برگزار شد ، اظهار داشت : اگر قرار است ما به پیشرفت و توسعه دست پیدا کنیم ،لازمه آن پایبندی به قانون است.

وی اضافه کرد: برنامه چهارم توسعه توسط مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان تصویب و از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد اما دولت قبل با این مهم مخالفت کرد و اعتقادی به قانون نداشت.

وی ادامه داد: اینکه همیشه دعوا بر صندلی قدرت باشد مشکل مردم حل نمی شود بلکه با همکاری و نوشتن قوانین برنامه ریزی شده می توان رفاه و آسایش مردم را فراهم کرد.

پزشکیان با اشاره به اینکه عدم تخصص در دهه های گذشته موجب پس رفت شده ، افزود: اینکه سه دهه است آسفالت جاده های روستایی و آبرسانی به مناطق ودیگر موضوع ها مرتفع نشده  نشان می دهد بدون تخصص کار انجام شده و اگر تخصصی وجود داشت باید تاکنون مشکلات حل میشد.

نایب رییس مجلس تصریح کرد: حل معضلات و مشکلات موجود با تخصص و برنامه ریزی درست مرتفع می شود و همه باید برای تحقق این مهم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه دشمنی با دنیا و بسیج کردن کشورها بر علیه خود اشتباه محض است ، گفت: اینکه علیه کشور ما قطعنامه صادر کنند افتخار نیست و ما شاهد بودیم که چگونه به راحتی برعلیه ما قطعنامه صادر می کردند.

وی اضافه کرد: گفتمان امروز ایران براساس عقلانیت است و ما شاهد هستیم که هیچ کشوری با وجود دستگاه دیپلماسی و در سایه رهنمود های مقام معظم رهبری نمی تواند بر علیه ما قطعنامه صادر کند.

پزشکیان خاطرنشان کرد: دولت قبل بیکاری و مشکلات اقتصادی را به بار آورد و هیچ کسی دم نزد  .

وی افزود: امروز همان افرادی که موجب مشکلات امروزکشور هستند، از دولت کنونی ابراز گله مندی می کنند.

وی دستاورد دولت تدبیر وامید در حوزه بهداشت ودرمان را قابل تحسین خواند وگفت: در هیچ دولتی پس از انقلاب به این اندازه به حوزه بهداشت ودرمان توجه نشده است .

نایب رییس مجلس ادامه داد: دولت با برنامه ریزی درست وبجا می تواند مشکل رکود وبیکاری را حل نماید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز