خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم نور ومحمودآباد در مجلس شورای اسلامی :

اجرای پروژه بهدشت 5 هزار فرصت شغلی در نور ایجاد خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۳۸۱۶۰۱

نماینده مردم نور ومحمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای پروژه بهدشت چمستان 5 هزار فرصت شغلی در شهرستان نور ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نور، علی اسماعیلی شامگاه چهارشنبه در مراسم سالگرد 24خرداد که در پارک جنگلی شهرستان نور برگزار شد ، اظهار داشت : این پروژه با اعتبار 3 هزار میلیاردی که توسط سرمایه گذار جذب شده ، اقتصاد منطقه را شکوفا خواهدکرد.

وی ادامه داد: با اجرای این پروژه بخش اعظم مشکل بیکاری در شهرستان نور حل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان های نور ومحمودآباد دارای مواهب طبیعی بی بدیلی هستند ، گفت: با وجود این ظرفیت ها و با استفاده از نیروی انسانی کارآمد باید از تمامی این فرصت ها در جهت توسعه و پیشرفت دو شهرستان استفاده شود .

اسماعیلی افزود: مشکلات بسیاری بر سر پیشرفت این دوشهرستان قرار گرفته و می توان با همدلی وهمکاری راه آبادانی را هموار کرد.

نماینده مردم نور ومحمودآباد در خانه ملت  گفت: تمامی نمایندگان به دنبال تصویب قوانینی هستند که مشکلات مردم را بردارد و رفاه و آسایش فراهم کند.

وی با بیان اینکه به دنبال تقابل با دولت نخواهیم بود ، افزود: هدف ما پیشرفت منطقه است وسعی خواهیم کرد تا با تعامل از ظرفیت های موجود برای دوشهرستان استفاده کنیم.

علی اسماعیلی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل افزود: ما نیازمند مدیری هستیم که بتواند با مدیریت صحیح و برنامه ریزی درست اقدامی عملی انجام دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز