خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران :

کشاورزی رکن اقتصاد مقاومتی است/جهادگران و کشاورزان سنگرسازان بی سنگر هستند

asdasd
کد خبر : ۳۸۱۶۱۳

کشاورزی و دامداری شغل انبیاست که باید با تکریم این قشر زحمت کش جوانان را نیز به امر تولید و کشاورزی تشویق و ترغیب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، آیت الله نورالله طبرسی در مراسم اجتماع کارشناسان کشاورزی تحت عنوان کشاورزی،رکن اقتصاد مقاومتی که در سالن الغدیر سپاه استان برگزار شد  ضمن گرامیداشت 27 خرداد سالروز تشکیل بسیج سازندگی ، اظهار داشت:  بسیج سازندگی به فرمان امام خمینی (ره)دستور تشکیل شد و همه بسیج گونه با روحیه جهادی برای آبادانی و عمران کشور تلاش کردند.
 
وی افزود:کشاورزی رکن اقتصاد مقاومتی است زیرا آب و خاک و زمین کشاورزی برای تولید بهینه آمده است که باید از این فرصت به نحو درست استفاده کرد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تکریم کشاورزان در مراحل مختلف تولید و کارهای اداری ،گفت: کشاورزی و دامداری شغل انبیاست که باید با تکریم این قشر زحمت کش جوانان را نیز به امر تولید و کشاورزی تشویق  و ترغیب کرد.
 
آیت الله طبرسی با بیان اینکه کشاورزی نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد ،خاطر نشان کرد:تولید و امنیت غذایی نقش مهمی در پایداری و امنیت کشور دارد که  می طلبد از زحمات کشاورزان به نحو شایسته تقدیر کرد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: استعمار و استکبار به دنبال استعمار اقتصادی است که  اگر در جامعه کشاورزی و تولید فعال نباشد مجبور خواهیم بود دست نیاز به سوی اجانب و بیگانگان دراز کنیم.
 
وی بیان داشت:امروز منابع انسانی،زمین و ظرفیت ها و پتانسیل های زیادی در استان داریم چنانچه نتوانیم از این ظرفیت به خوبی بهره گیری کنیم در واقع یعنی مدیریت درست نداشتیم.
 
آیت الله طبرسی تصریح کرد: بسیاری از کشورها در زمینه های مختلف ایران را به عنوان الگو انتخاب کردند که می توانیم با موفقیت در بخش کشاورزی نیز الگوی  مناسب برای سایر کشورها  باشیم.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:جهادگران و کشاورزان سنگرسازان بی سنگر هستند که نیازمند حمایت جدی مسئولان و نمایندگان مجلس می باشند.
 
وی اذعان کرد:با تمرکز مدیریت می توان مشکلات راحل و معضل بیکاری را در جامعه رفع کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز