خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبرداد:

نصب 51 دوربین نظارت تصویری در سطح محورهای استان

asdasd
کد خبر : ۳۸۱۶۱۹

نوروزی گفت:گفت: در حال حاضر 51 دوربین نظارت تصویری در سطح محورهای استان نصب است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران، حیدر نوروزی اظهار کرد: دوربین‌های نظارت تصویری روش نوینی برای شناسایی وقایع جاده‌ای بوده و به‌عنوان یکی از ابزارهای پیشرفته و سودمند در جمع‌آوری اطلاعات لحظه‌ای از وضعیت راه‌ها به شمار می‌آید.

وی درباره مزیت‌ این دوربین‌ها، افزود: نظارت و کنترل مستقیم به وضعیت ترافیکی جاده‌ها، در اختیار قرار دادن اطلاعات لازم به مدیران جهت تصمیم‌گیری و مدیریت بهینه ترافیک و افزایش ایمنی جاده‌ها در جهت حمل ایمن کالا و مسافر از جمله مزیت‌های نصب دوربین‌های نظارت تصویری در سطح راه‌ها است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران تصریح کرد: این دوربین‌ها علاوه بر نظارت تصویری، ثبت تخلف، خوانش پلاک و احتساب سرعت متوسط را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: با توجه به تردد بالای خودرو در محور ساری ـ خزرآباد به‌زودی این محور نیز مجهز به دوربین‌های نظارت تصویری می‌شوند.

نوروزی خاطرنشان کرد: علاوه بر این محور تمام محورهای اصلی استان از جمله محور هراز، سوادکوه، کندوان، ساری ـ قائم‌شهر، ساری ـ کیاسر و کناره به طور کامل در حوزه استحفاظی مازندران زیرپوشش نظارت تصویری 100 درصدی قرار می‌گیرند.

وی در پایان گفت: در حال حاضر 51 دوربین نظارت تصویری در سطح محورهای استان نصب است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز