خبرگزاری کار ایران

مسئول یبسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران:

با توجه به محرومیت شرق مازندران و نرخ بالای بیکاری باید به این منطقه اهتمام جدی شود

asdasd
کد خبر : ۳۸۱۷۴۱

اگر هر کدام از این پایگاه ها مجری یک پروژه شوند در استان می توان 4 هزار پروژه زودبازده را با سرعت و کیفیت بیشتر به سرانجام رساند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران  در جلسه هم اندیشی چگونگی استفاده از توان بسیج سازندگی استان در جهت پیشبرد اهداف توسعه شرق مازندران با اشاره به اولویت های سازمان بسیج سازندگی ، حوزه ی حرکت های جهادی را اولویت نخست اعلام کرد و گفت: حرکت های جهادی این سازمان با هدف محرومیت زدایی در پروژه های زودبازده و عام المنفعه دنبال می شود که حفظ روحیه جهادی و کارو تلاش جوانان باید پیوسته استمرار داشته باشد.

غلامرضا شریعتی با بیان اینکه هزینه دستمزد حدود 40 درصد هزینه پروژه های عمرانی را در بر می گیرد افزود: این هزینه در بسیج سازندگی حذف وکارها به صورت رایگان اجرا می شوند.

وی با اشاره به وجود 4هزار پایگاه مقاومت بسیج در استان ادامه داد: اگر هر کدام از این پایگاه ها مجری یک پروژه شوند در استان می توان  4 هزار پروژه زودبازده را با سرعت و کیفیت بیشتر به سرانجام رساند.

رییس بسیج سازندگی مازندران  با بیان اینکه بسیج سازندگی می تواند پروژه های زودبازده استان را در مدت یک سال به سرانجام برساند اظهار کرد: حوزه اقتصاد مقاومتی و زیرساخت ها نیز در اولویت بعدی این سازمان قرار دارد و شرق مازندران در صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی مرتبط با حوزه روستایی در اولویت ویژه قرار دارد.

 شریعتی با اشاره به اعتبار 40میلیاردتومانی سازمان برای اشتغال زایی در سال 94 گفت: سازمان بسیج سازندگی بیشترین ماشین آلات و توان مهندسی را در راستای اجرای پروژه های عمرانی دولت در اختیار دارد و اولویت سازمان مناطق دورافتاده و محروم است که بخش کوهستانی رامسر تا گلوگاه را در بر می گیرد بدین ترتیب که بسیج سازندگی در حوزه زیرساختی مانند آب ، راه ، ابنیه و هر پروژه ای که بسیج سازندگی به عنوان دستگاه اجرایی آن انتخاب شود آمادگی کامل اجرای پروژه را دارد و با توجه به محرومیت شرق مازندران و نرخ بالای بیکاری باید به این منطقه اهتمام جدی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز