خبرگزاری کار ایران

قهرمان ساروی کشتی ساحلی مدال طلای خود را به شهید مدافع حرم اهداء کرد

asdasd
کد خبر : ۳۸۲۰۵۵

کشتی گیر مدال آور ساروی که در کشتی ساحلی موفق به کسب مدال طلا شد ،در اقدامی ارزشمند مدال خود را تقدیم شهید مدافع حرم کرد

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، "سید محمد ساداتی " در وزن 90 کیلوگرم در رده بزرگسالان دارنده نشان طلای مسابقات کشتی ساحلی جهان ، امروز شنبه به همراه  سرگرد پاسدارجعفرزاده جانشین فرمانده سپاه ناحیه ، یزدانی مسئول روابط عمومی ، حجت الاسلام نوذری نماینده ولی فقیه در سپاه ساری و جمعی از خبرنگاران ، نشای طلای خود را به خانواده شهید" سید جواد اسدی" از شهدای ساروی مدافع حرم اهداء کرد.
 
سید محمد ساداتی، کشتی گیر ساروی اهل روستای سمسکنده در رقابتهای کشتی ساحلی  با شرکت 24 تیم در کشورکرواسی ،  کشتی گیرانی از یونان، مجارستان، روسیه ، نروژ و رومانی را شکست داد و صاحب نشان ارزشمند طلا شد.
 
این کشتی گیر جوان  جهان از خطه مازندران که خود از بسیجیان پایگاه شهدای سمسکنده است نشان خود را به  سید احمد اسدی فرزند شهید مدافع حرم تقدیم کرد.
 
ساداتی در خصوص اقدام خود برای اهدای مدال قهرمانی به خانواده شهید مدافع حرم گفت: پیش از اعزام به  این مسابقات  با خودم عهد بستم که اگر مقام قهرمانی این مسابقات را کسب کنم آن را تقدیم خانواده شهید مدافع حرم کنم.
 
وی ادامه داد: اکنون خدا را شکر می کنم که به وظیفه خود به خوبی عمل کردم هرچند کاری که من کردم در مقابل رشادت ها و دلاورمردی های این شهیدان بزرگوار قابل مقایسه نیست.
 
این قهرمان کشتی ساحلی نیز هدف از این اقدام ارزشی خود بیان کرد: فداکاری این شهیدان بزرگوار با هیچ جمله ای قابل توصیف نیست  زیرا این بزرگ مردان زمینه  مساعد و مناسبی را برای افتخار آفرینی من فراهم کردند.
 
ساداتی افزود: همه ما مدیون شهدا هستیم و تمام مدال های عالم در مقابل افتخارآفرینی و مدال شهامت این عزیزان و این شهیدان والامقام ناچیز است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز