خبرگزاری کار ایران

رییس تأمین اجتماعی شهرستان بهشهر در گفتگو با خبرنگار ایلنا مطرح کرد:

وضعیت نامناسب منابع درآمدی تأمین اجتماعی شهرستان بهشهر

asdasd
کد خبر : ۳۸۲۹۰۸

کارخانه چیت سازی بهشهر با بیشترین تعداد بازنشسته بالاترین میزان بدهی را به سازمان تأمین اجتماعی دارد و در مرحله بعد شرکت کشتی سازی صدرا قرار می گیرد.

رییس تأمین اجتماعی شهرستان بهشهر در گفتگو با خبرنگار ایلنا بااشاره به قدمت کارگاه های تولیدی و صنعتی در شهرستان اظهار کرد: تعداد بازنشستگاه بهشهر به نسبت شهرستان های دیگر استان زیاد است و با توجه به مسائلی که برای کارخانه و کارگاه های تولیدی مانند کارخانه چیت سازی بهشهر  ایجاد شد وضعیت منابع درآمدی تأمین اجتماعی این شهرستان مناسب نیست.
 
محمدحسن ستونه با بیان اینکه ماهانه حدود 6 میلیارد تومان از کارگاه ها، شرکت ها، موسسات ، صنوف و.. در شهرستان حق بیمه دریافت می شود افزود: برای پرداخت حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی بعنوان نمونه ای از هزینه های سازمان در هر ماه حدود یازده و نیم میلیاردتومان هزینه می شود.
 
وی با اشاره به وجود 600 تن بیمه بیکاری بگیر در بهشهر ادامه داد:به ازای هر فرد حدود 820 هزار تومان واریز می شود که در مجموع حدود 500میلیون تومان است.
 
محمدحسن ستونه با بیان اینکه 10 درصد بازنشستگان تأمین اجتماعی مازندران در بهشهر هستند خاطر نشان کرد: در پی ورشکستگی کارخانه چیت سازی بهشهر به غیر از تعدادی از افراد که در حفاظت، حراست ونگهبانی هستند مابقی  حدود 1200  کارگر بازنشسته شدند و سازمان در هرماه حدود یک و نیم میلیارد تومان به بازنشستگان این کارخانه حقوق پرداخت می کند اگرچه کارخانه حدود 15میلیارد تومان به سازمان تأمین اجتماعی بدهکار است.
 
رییس تأمین اجتماعی شهرستان بهشهر با بیان اینکه کارخانه چیت سازی بهشهر با بیشترین تعداد بازنشسته بالاترین میزان بدهی را به سازمان دارد و در مرحله بعد شرکت کشتی سازی صدرا با 8 میلیارد تومان قرار می گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز