خبرگزاری کار ایران

عضوهیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته ساری درگفتگو با ایلنا:

بازنشستگان و مستمری بگیران جزء فراموش شدگان جامعه قلمداد شده اند

asdasd
کد خبر : ۳۸۳۳۱۶

عضوهیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته ساری گفت: متاسفانه در اختصاص سبد کالا و اجناس شاهد سبد خالی برای بازنشستگان تامین اجتماعی هستیم.

غلامعلی نوپوردر گفتگو با خبرنگار ایلنا در ساری، با پرسش اینکه چرا و به چه علتی در دولت تدبیر و امید هم بین بازنشستگان فرق ایجاد شده است گفت: خوشحالی ما این بود که با حضور دولت تدبیر و امید شاهد از بین رفتن این شکاف‌ها باشیم و لذت حماسه سیاسی ۲۴ خرداد با این نگرش‌ها و تصمیم‌ها در کام کارگران بازنشسته هم بماند.

وی همچنین به توزیع سبد کالا ی کارگران بازنشسته و مستمری بگیران اشاره کرد و گفت:. انتظار داریم بزودی با توجه به سخنان سخنگوی دولت، ما کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی نیزخبرهای خوشی را همزمان با توزیع سبد کالا هم بشنویم البته کانونعالی قطعا به عنوان نماینده بازنشستگان سکوت نخواهد کرد.

عضوهیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته ساری با اشاره به مشکلات و معضلات کارگران بازنشسته از جمله کمی حقوق، بی‌توجهی و تبعیض‌هایی که متاسفانه دولتمردان و مجلسیان برای بازنشستگان تامین اجتماعی قائل می‌شوند و بوجود می‌آورند گفت: در زمان دولت نهم و دهم شاهد بودیم که در عدم همسان سازی حقوق و مستمری و عدم افزایش واقعی حقوق‌ها با در نظر گرفتن نرخ تورم و گرانی چطور با ایجاد شکاف و تبعیض عیان و آشکار نسبت به سایر بازنشستگان کشوری و لشکری با ما رفتار کردند.

نوپور افزود:بازنشستگان و مستمری بگیران که ۳۰ سال تمام در شکوفایی اقتصاد کشور نقش بسزایی داشتند نباید جزء فراموش شدگان جامعه قلمداد شوند.

عضوهیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته ساری تشکیل فراکسیون حمایت از بازنشستگان را در مجلس شورای اسلامی گام بلندی در جهت تحقق خواسته‌های به حق بازنشستگان دانست و گفت: خواسته‌های بازنشستگان و مستمری بگیران که چندین سال است به صورت راکد مانده و وعده‌های داده شده در طول ۸ سال به علت بی‌ثباتی مدیران عامل سازمان عملی نگردیده است بایستی با توجه به تشکیل این فراکسیون و کارگروه ویژه بازنشستگان، در سازمان تمهیداتی اندیشیده شود و در این دوره که مدیریت عامل و هیئت مدیره و هیئت امناء جدید سازمان مورد تایید جامعه کارگری و بازنشستگان است در جهت کاهش مطالبات و تحقق آن‌ها حرکتهای مطلوبی صورت گیرد و به نگرانی‌ها و خواسته‌های بحق جامعه کارگری و بازنشستگان خاتمه داده شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز