خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آبفار مازندران :

410 پروژه آبرسانی روستایی در دست اجراست

asdasd
کد خبر : ۳۸۴۲۱۷

شرکت آبفار مازندران 410 پروژه آبرسانی روستایی نیمه تمام را در دست اجرا دارد که با تصویب اعتبارات سال 95 عملیات اجرایی این پروژه ها با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از  اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛مدیر عامل آبفار استان طی گفتگویی با اعلام این خبر اظهار داشت:  از میان این 410 پروژه آبرسانی روستایی ،46 مجتمع مهم و دارای اولویت مشتمل بر 409 روستا از تسهیلات صندوق توسعه ملی دارای اعتباری به مبلغ  57 میلیارد تومان می باشد که از محل اعتبارات سال 94 بوده و امیدواریم مجدداً در قانون بودجه سال 1395 این ردیف اعتباری (تسهیلات از صندوق توسعه)  دیده شود تا بتوانیم خدمت رسانی بیشتری به روستاییان محترم استان انجام دهیم.

مهندس مجید عبدالهی افزود: تلاش داریم با استفاده از این ردیف اعتباری و از مجموع این 46 پروژه مهم و دارای اولویت استان، 32 مجتمع آبرسانی روستایی با بهره مندی 289 روستا از آب شرب را در آینده ای نزدیک به بهره برداری برسانیم.

وی در پاسخ به سوال مشکلات آبرسانی به روستای پروریج آباد گفت: پروژه آبرسانی به این روستای 80 خانواری از سال 90 آغاز شده و تاکنون مبلغ 2392 میلیون ریال  برای حفر یک چاه عمیق ، اجرای کامل طرح برق و احداث مخزن زمینی بتنی به حجم 50 مترمکعب هزینه شده است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل محترم آبفار استان افزود : برای اتمام پروژه آبرسانی پروریج آباد نیاز به لوله گذاری شبکه  توزیع به طول4 کیلومتر  ، لوله گذاری خط انتقال به طول5.5 کیلومتر ، احداث 3 واحد ایستگاه پمپاژ ، احداث منبع زمینی به حجم 150 مترمکعب  و اعتباری بالغ بر  10 میلیارد ریال  است که در صورت تصویب اجرایی خواهد شد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز