خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

سرگردانی مردم و مسوولان به دلیل پیچیدگی بعضی از پرونده های حقوقی

asdasd
کد خبر : ۳۸۴۳۷۱

نماینده ولی فقیه در مازندران ، گفت: گاهی پیچیدگی و طولانی شدن مسیر پرونده ها مردم و مسوولا ن رادچار سرگردانی می کند که تغییر کاربری غیر قانونی ازجمله پرونده های سخت و دشوار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، حجت الاسلام نورالله طبرسی در دیدار با مسوولان قضایی و رئیس کل دادگستری مازندران اظهار داشت: حکومت و قضاوت اساسا برای خداست چون باریتعالی نمی تواند بطور مستقیم ورود پیدا کند به همین دلیل پیامبران و امامان را برای قضاوت برگزید.

وی افزود: قضاوت  و بررسی کردن پرونده های حقوقی کار سخت و دشواری است و حق الناس باید در قضاوت ها به خوبی رعایت شود بنابراین قضات می بایست عدالت را به خوبی رعایت کنند.
نماینده ولی فقیه در مازندران ، گفت: گاهی پیچیدگی و طولانی شدن مسیر پرونده ها مردم و مسوولا ن رادچار سرگردانی می کند که تغییر کاربری غیر قانونی ازجمله  پرونده های سخت و دشوار است.
وی با بیان اینکه جلوی تغییر کاربری را قبل از ساخت و ساز باید گرفت، عنوان کرد: ملاحظه کاری، مردم داری ودلسوزی بی مورد در گذشته پرونده های حقوقی استان را افزایش داد
آیت الله طبرسی ، گفت: برای اینکه عدالت به خوبی در جامعه اجرا شود ضروری است تا مر قانون بدون ملاحظه در انجام گیرد.
وی به فریضه امر به معروف ونهی از منکر  در جامعه اشاره کرد و گفت: متاسفانه این فریضه الهی فقط در مورد کسانی اجرامی شود که چند تار موی آنها معلوم است.
آیت الله طبرسی ادامه داد: هر چند بی حجابی و بد حجابی نوعی ناهنجاری است اما این در حالی است که ربا، اختلاس، سود بانکی ، زیر میزی پزشکان در جامعه مشهود است.
وی افزود: برای آنکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر به خوبی در استان جاری شود لازمه آن این است که یک دستگاه به عنوان متولی و در راس قرار گرفته و دیگر دستگاه ها نیز از آن تبعیت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز