خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل باشگاه استقلال ساری:

هدف باشگاه استقلال ساری شکوفایی ورزش در بین مردم و ارتقای ورزشکاران مازنی است

asdasd
کد خبر : ۳۸۷۱۴۱

عضو شورای اسلامی شهر ساری ، گفت: شکوفایی ورزش در بین مردم و ارتقای ورزشکاران مازنی از جمله اهداف مهم ما در باشگاه استقلال ساری محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،محمد حسن محمدی کیادهی در نشست خبری با اصحاب رسانه  که مناسبت روز خبرنگار ورزشی در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر ساری برگزار شد ضمن تشریح عملکرد باشگاه استقلال ساری اظهار داشت: باشگاه استقلال ساری یکی از قدیمی ترین باشگاهای استان و شهرستان ساری  است که از سال 1365 تحت عنوان تیم فوتبال در لیگ یک استان فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی افزود: این باشگاه در سال 1380 از اداره کل ورزش و جوانان استان پروانه فعالیت در 13 رشته را اخذ کرده است  و اکنون دارای 12 رشته فعال ورزشی است که هفت رشته آن در لیگ های برتر و یک و دو وسه کشوری حضور دارند و دیگر تیم ها در لیگ استان فعالیت دارند.
مدیر عامل باشگاه استقلال ساری ، گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ساری در کنار تیم داری ورزشی، فعالیت های فرهنگی را در مناسبت های مختلف انجام می دهد که مسابقات خیرخواهانه و تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران و پیشکسوتان از جمله این فعالیت ها محسوب می شود.
محمدی کیادهی ، برگزاری مسابقه دوستانه بین تیم رسانه و تیم سابق و خاطره انگیز شهرداری ساری و همچنین مسابقات منتخب مازنی های لیگ برتر استقلال تحت عنوان جام مدافعان حرم را از دیگر فعالیت های فرهنگی ورزشی این باشگاه عنوان کرد.
وی در ادامه از افتتاح اولین دوره کشتی ساحلی کشور به میزبانی باشگاه استقلال ساری با همکاری فدراسیون کشتی ایران در ساری خبر داد و گفت: تیم های "الف" و "ب" باشگاه استقلال به مقام اول و سوم این دوره از مسابقات انتخاب شدند.
عضو شورای اسلامی شهر ساری ، توسعه و ترویج ورزش در بین اقشار مختلف و اعتلای آن در مازندران و ساری را اهداف عالیه این باشگاه عنوان کرد و افزود: شکوفایی ورزش در بین مردم و ارتقای ورزشکاران مازنی از جمله اهداف مهم ما در این باشگاه محسوب می شود.
کیادهی با بیان اینکه مرکز استان می تواند با تقویت رشته های ورزشی الگوی خوبی در این عرصه برای کشور باشد، گفت: نگاه جمایتی شهردار ساری و اعضای شورای شهر به ورزش علاوه بر اینکه با توفیقات مناسبی برای جامعه ورزش مازندران و مرز استان همراه است به طور حتم برای آینده نیز استمرار خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان هیچگونه بانک اطلاعاتی از خبرنگاران ورزشی یا شاخص ندارد ، افزود: می طلبد تا این نهاد در راستای جمع آوری اطلاعات ازخبرنگاران ورزشی و ایجاد بانک اطلاعاتی گامی موثر بردارد.
کیادهی ، عنوان کرد: در حال حاضر با شرایط اقتصادی و تورمی که در کشور حاکم است ورزشکاران در صف مقدم ورزشی هستند و ورزشکاران و باشگاه داران به تنهایی و با هزینه خودشان بدون کمک دستگاههای دولتی اهدافشان را دنبال می کنند.
وی با اشاره به اینکه در طول بیش از 30 سال فعالیت ورزشی و باشگاه داری هیچگونه حمایت و برنامه ای از دستگاه دولتی ندیدم ، تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان فقط اطلاعات و آمار ارائه می کند.
عضو شورای اسلامی شهر ساری افزود: در راستای حمایت از ورزشکاران و باشگاه داران ورزشی در اعتلای ورزش در مرکز استان با همت شورا و شهرداری ساری مقرر شد تا تمامی باشگاه های ورزشی  با هر ابعادی که احداث می شود بدون پرداخت عوارض به فعالیت ورزشی خود ادامه دهد.
کیادهی ، عنوان کرد: توجه به ورزش بانوان یکی دیگر از اهدافی بود که در این باشگاه مورد توجه قرار گرفت و بانوان نیز همراه با آقایان در رشته های مختلف ورزشی به فعالیت مشغول هستند.
وی ادامه داد: رشته ووشو، فوتبال ساحلی،تکواندو،هاکی سالنی،فوتسال ،کبدی،والیبال نشسته،بسکتبال،ژیمناستیک،فوتبال از جمله رشته هایی است که در این باشگاه فعال است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز