خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران:

11 هزار تن از بیمه بیکاری بهره‌مند می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۳۸۸۹۹۴

سید علی‌اصغر محمودی در دیدار کارکنان تامین اجتماعی استان با نماینده ولی فقیه در مازندران به اهم فعالیت‌های این سازمان حمایتی در استان پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، سید علی‌اصغر محمودی در دیدار کارکنان تامین اجتماعی استان با نماینده ولی فقیه در مازندران به اهم فعالیت‌های این سازمان حمایتی در استان پرداخت.

وی با اشاره به اینکه تامین اجتماعی بزرگترین نهاد بیمه‌ای در کشور است، افزود: 40 میلیون نفر در کشور زیر پوشش تامین اجتماعی قرار دارند که این میزان در جمعیت سه میلیون 100 هزار نفری مازندران یک میلیون و 850 هزار نفر معادل 59 درصد بیمه تامین اجتماعی هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران خدمات این سازمان را از ازتولد تا دوران پس از مرگ عنوان کرد و افزود: تامین اجتماعی سازمان درآمد و هزینه است و امسال اعتباری ابلاغی ما یک هزار و 827 میلیارد تومان بوده است که سالانه یک هزار و 910 میلیارد تومان مستمری به افراد زیر پوشش تامین اجتماعی پرداخت می‌شود.
وی با اعلام اینکه 52 هزار زن سرپرست خانوار زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند، گفت: سالانه گردش مالی ما در حوزه بیمه ودرمان بالغ بر 4 هزار میلیارد تومان است.
محمودی از فعالیت 104 هزار کارفرما در مازندران خبر داد و عنوان کرد: مازندران با 120 هزار نفر بازنشسته و مستمری‌ بگیر رتبه هشتم کشوری را به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به اینکه در مازندران 11 هزار نفر از بیمه بیکاری بهره‌مند می‌شوند، افزود: ماهانه 820 هزار تومان مقرری به افرادی که از بیمه بیکاری استفاده می‌کنند پرداخت می‌شود.
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با بیان اینکه از فروردین امسال حقوق کارکنان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی مازندران از 20 تا 27 هرماه پرداخت می‌شود، افزود: حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی مازندران به ‌طور مستقیم از سازمان تامین اجتماعی کشور به حساب آنان واریز می‌شود.
وی، 99 درصد فعالیت شعب تامین اجتماعی مازندران را الکترونیکی دانست و عنوان کرد: سازمان تامین اجتماعی در اجرای اهداف خود بر اساس تحقق منویات رهبری گام بر می‌دارد و در این راستان مقرر شد تمام کارفرمایانی که به تامین اجتماعی بدهکار هستند می‌توانند با عقد قرار داد و معرفی به بانک رفاه وام دریافت کنند و میزان بدهی خود را به تامین اجتماعی پرداخت کنند.
محمودی افزود: پیمانکارانی که 12 تا 36 ماه بدهی به تامین اجتماعی داشته باشند میزان بدهی را می‌توانند به‌صورت اقساط پرداخت کنند و جریمه هم بخشوده می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز