خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان مازندران

۴۷۰میلیاردتومان تسهیلات تولید به مازندران اختصاص یافته است

asdasd
کد خبر : ۳۹۱۹۲۸

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مازندران گفت:۴۷۰میلیاردتومان اعتبار تسهیلات به ۳۶۰ واحد تولیدی مازندران اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگارایلنا ازمحمودآباد،کامران اصغری  عصر دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری شهرستان محمودآباد، سیاست دولت راتوسعه ، تکمیل وتثبیت کارگاه های تولیدی خواند و اظهارداشت:دولت به دنبال افزایش کارگاه های تولیدی وکمیت کارنیست.

وی با بیان اینکه حدود دو هزار و ۸۰۰ واحد تولیدی در استان مازندران فعال است، ادامه داد: هدف ما تثبیت فعالیت این واحدها خواهدبود وتلاش خواهیم کرد تا این واحد توسعه پیدا کنند.

اصغری افزود: از ۱۶هزارمیلیارد ریال تسهیلات واحدهای تولیدی کشور، ۴۷۰میلیارد تومان به مازندران اختصاص یافته است.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مازندران اضافه کرد: این میزان تسهیلات برای ۳۶۰ واحد درنظرگفته شده وپرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۸۰۰ تعاونی در محمودآباد به ثبت رسیده ،یادآور شد:از این میزان تعاونی ثبت شده تنها ۳۰۰واحد فعال و مابقی نیمه فعال یا غیر فعال هستند.

این مسوول گفت: ضمن حمایت از کارگاه های تولیدی بزرگ تلاش ما در راستای حمایت از کارگاه های کوچک و فعال نمودن واحد های نیمه فعال وغیر فعال است.

اصغری یادآور شد: مفهوم طرح پنجره واحد رفع موانع تولید واشتغال است وباید برای تحقق این مهم بسیاری از سخت گیری ها را کنار گذاشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز