خبرگزاری کار ایران

۳۱ تیر در سالن شهید هاشمی‌نژاد بهشهر انجام می‌شود؛

برگزاری رقابت‌های انتخابی کشتی آزاد قهرمانی کارگری مازندران

رییس هیات کشتی بهشهر گفت: رقابت‌های انتخابی کشتی آزاد قهرمانی کارگری مازندران در 8 وزن رده بزرگسالان با حضور کشتی‌گیران از سراسر استان روز پنجشنبه 31 تیر در سالن شهید هاشمی‌نژاد این شهرستان برگزار می‌شود.

شهرام جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در بهشهر اظهار کرد: مراسم وزن کشی رقابت‌های انتخابی کشتی آزاد قهرمانی کارگری مازندران از روز 30 تیر آغاز و رقابت‌های این دوره  در 8 وزن  رده بزرگسالان با حضور کشتی‌گیرانی از سراسر استان صبح و عصر روز پنج شنبه 31 تیر در سالن شهید هاشمی‌نژاد شهرستان برگزار می‌شود.

جعفری با اشاره به تلاش هیات کشتی شهرستان و حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در مسابقات انتخابی کارگری کشتی آزاد بزرگسالان اظهار کرد: نفرات برتر این مسابقه در مسابقات کشتی کارگری قهرمانی کشور شرکت می‌کنند و نفرات اول به تورنمنت بین‌المللی راه می‌یابند.

رییس هیات کشتی بهشهر گفت: مسابقات انتخابی کارگری قهرمانی کشتی آزاد بزرگسالان به میزبانی اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی؛ اداره ورزش و جوانان و هیات کشتی بهشهر در این شهرستان برگزار  می‌شود و داشتن دفترچه تأمین اجتماعی شرط حضور در مسابقات است.

کد خبر : ۳۹۲۴۹۱