خبرگزاری کار ایران

دبیرکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایلنا:

تاکید اقتصاد مقاومتی بر تداوم تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است

asdasd
کد خبر : ۳۹۲۸۹۵

دبیرکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مفهوم وتاکید اقتصاد مقاومتی تداوم تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

علی اسماعیلی روز پنجشنبه در حاشیه نشست شورای اداری شهرستان محمودآباد در گفت وگو با خبرنگار ایلنا ، اظهار داشت: مفهوم اقتصاد مقاومتی ، ایمن ساختن اقتصاد کشور در برابر هجمه های اقتصادی دشمنان است.

وی با اشاره با اینکه مصرف کالای ایرانی به تولید واشتغال کمک می کند ، اضافه کرد: در شرایط فعلی می توانیم با فرهنگ سازی در جهت مصرف کالای داخلی، برند سازی و کاهش هزینه های بی رویه مردم را به سمت مصرف کالای داخلی سوق داد.

دبیرکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کالای داخلی نیز باید ویژگی های متناسب با نیاز مصرف کننده را داشته باشد، گفت : برند سازی، کیفیت و قیمت مناسب از جمله مواردی است که باید در تولید کالای ایرانی مد نظر قرار گیرد.

اسماعیلی افزود: اقتصاد مقاومتی فعال و پویا نیازمند برنامه ریزی استراتژیک و راهبردی، مبتنی بر مردمی کردن اقتصاد از طریق میدان دادن بیشتر به فعالان بخش خصوصی و رفع موانع و مشکلات این بخش است.

وی تحقق اقتصاد مقاومتی را در گرو توجه جدی مدیران عنوان کرد وگفت: مدیران باید از حداقل امکاناتی که در اختیار دارند بیشترین بهره را برده و بالاترین تاثیر گذاری را داشته باشند وتنها در این صورت می توان اقتصاد مقاومتی را عملی کرد.

نماینده مردم نور ومحمودآباد در مجلس شورای اسلامی، افزود: مدیران حوزه انتخابیه باید هر چهار ماه گزارش کاملی از عملکرد خود در حوزه اقتصاد مقاومتی ارائه کنند.

اسماعیلی یادآور شد: پس از تحلیل عملکرد وبررسی معضلات ، تلاش خواهیم کرد تا در سطح استان وکشور مشکلات حوزه انتخابیه مرتفع گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز