خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

وامدار تصمیمات اشتباه گذشته هستیم

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: اگر قرار باشد حرکتی درست در توسعه شهری انجام گیرد نیازمند وفاق و همدلی در بین مدیریت شهری، اعضای شورای شهر و فرماندار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، محمد دامادی شب گذشته در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری به تعامل و وفاق اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و نمایندگان این حوزه در مجلس اشاره کرد و گفت: شایسته است تا عملکرد و فعالیت‌های مناسب در جهت توسعه شهری مورد حمایت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ما اکنون وامدار تصمیمات اشتباه گذشته هستیم، افزود: اگر قرار باشد حرکتی درست در توسعه شهری انجام شود نیازمند وفاق و همدلی در بین مدیریت شهری، اعضای شورای شهر و فرماندار است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس تاکید کرد: هر کجا احساس کنیم حق مظلومی زیر پا گذاشته شود با تمام توان مقابله خواهیم کرد.

وی به تعیین و یا ردصلاحیت از سوی برخی از افراد که در جلسه شورای شهر مطرح شد اشاره کرد و گفت: من بعید می‌دانم که کسی در این مورد دخالتی داشته باشد زیرا نظارت بر تعیین صلاحیت‌ها بر عهده نمایندگان است.

دامادی خطاب به اعضای شورای شهر ساری و شهردار مرکز استان گفت: مشکلات  شهری به خوبی احصاء و به صورت مکتوب در اختیار ما قرار گیرد به طور حتم برای حل کردن و پیگیری آن اقدام خواهیم کرد.

وی به ظرفیت‌ها و پتانسل شهرداری ساری اشاره کرد و افزود: با توجه به عملکرد خوب شهرداری بر این اعتقادم حتی آب، برق و گاز نیز می‌تواند در اختیار شهرداری باشد.

دامادی  با اشاره به کمسیون ماده "5" شهرداری و مشکلات موجود در این کمسیون اشاره کرد و گفت: مشکلات این کمسیون باید هر چه زودتر بررسی و پیگیری شود.

گفتنی است کمسیون ماده 5 شهرداری وظیفه بررسی و تصویب طرح‌های تفضیلی شهری و تغییرات آنها که به ریاست استاندار و با عضویت رئیس شورای شهر ، شهردار، نمایندگان وزارت ارشاد اسلامی، مسکن و شهرسازی و مهندسان مشاوره تهیه کننده طرح و دیگر ارگان‌های زیربط بر عهده دارند.

کد خبر : ۳۹۳۹۳۱