خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی :

پروژه های گاز، راه ، آب روستاهای بالادست شرق مازندران در اولویت قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۳۹۵۶۹۸

شاعری گفت: پروژه های گاز ، راه و آب روستاهای بالادست شرق مازندران در اولویت قرار دارند .

به گزارش خبرنگار ایلنا ، رییس کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در پانزدهمین یادواره 36 تن از شهدای منطقه عشرستاق  که امروز در روستای برما (بخش یانه سر شهرستان بهشهر ) برگزار شد اظهار کرد: جریان باطل و حق دو جریان در طول تاریخ بودند که همواره در مقابل هم قرار داشتند درواقع گروه باطل با انسان های خبیث ، ناپاک که به دنبال استثمار و بهره کشی بوده و گروه حق در مقابل آنان ایستادگی می کرد.
 
 علی محمد شاعری با بیان اینکه هر دو گروه به صورت سازماندهی شده مدیریت می شوند افزود: شهدا به ما آموختند چگونه پشت سر امام با ظلم و ظالم مبارزه کنیم در واقع قدرت امروز جامعه را مدیون ایثارگری ها و ازخود گذشتگی های شهدا هستیم.
 
وی با اشاره به نقش شهدا در به تکامل رساندن جامعه ادامه داد: کشورهای منطقه توسط امریکا و انگلیس سازماندهی می شوند و این دو کشور با به جان هم انداختن کشورهای مسلمان قصد دارند اسرائیل را در حاشیه امن قرار دهند اما آگاهی و بیداری اسلامی هر روز در حال بیشتر شدن است.
 
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف ما برقراری عدالت ، مبارزه با ظلم ، متزلزل کردن نظام سلطه که در رأس آن آمریکا و نظام سرمایه داری است.
 
 شاعری از وحدت و مقاومت به عنوان دو استراتژی مهم یاد کرد و افزود: در داخل کشور هدف و سیاست این است که با پیگیری و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی ، مدیریت جهادی و با سلامت در سازو کار بتوانیم خدمت رسانی را سرعت بخشیم  تا رفاه مردم محقق شود.
 
وی ادامه داد: پروژه های گاز ، راه و آب روستاهای بالادست شرق مازندران در اولویت قرار دارند .
 
رییس کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد پیرامون گازرسانی به روستاهای بالادست شرق مازندران افزود: عملیات گازرسانی به 152 روستای فاقد گاز مازندران در منطقه پی رجه به زمین زده شده که برای تکمیل این پروژه حدود 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که این عملیات تا 3 سال آینده طول می کشد.
 
 شاعری گفت: 18 کیلومتر راه روستایی شرق مازندران تا دهه فجر آسفالت می شود که بخشی در حوزه منطقه عشرستاق بخش یانه سر بهشهر ، حدود 9 کیلومتر در گلوگاه و بخشی در هزار جریب نکا است.
 
وی با اشاره به بررسی پروژه های آب روستایی ادامه داد: این پروژه ها در مرحله اعتبار سنجی قرار دارند که  عملیات اجرایی آن بعد از نهایی شدن آغاز می شود.
 
نماینده مردم بهشهر ، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی به خرید 110 هزار تن گندم در مازندران اشاره کرد و گفت: از این مقدار 70 هزار تن به حوزه شرق مازندران تعلق داشت که 45 درصد پول پرداخت شده بود اما بعد از پیگیری های انجام شده 80 درصد سهم پرداخت به مازندران تعلق گرفت.
 
 شاعری تنبلی و بیکاری را بزرگترین عامل فقر و بدبختی یک ملت دانست و افزود: شرق مازندران نقش مهمی  در انقلاب داشته است اما متأسفانه محرومترین منطقه در استان است که بی عدالتی ها و عقب ماندگی تاریخی شرق استان باید جبران شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز