خبرگزاری کار ایران

از امروز صورت می گیرد؛

آغاز طرح ویژه نظارت بر واحد های صنفی و اماکن عمومی

asdasd
کد خبر : ۳۹۵۸۸۱

رئیس پلیس امنیت عمومی استان مازندران با اشاره به آغاز طرح ویژه نظارت بر واحد های صنفی و اماکن عمومی از امروز یکشنبه 10 مردادماه در سطح استان، از پلمب بیش از دو هزار و 829 واحد صنفی متخلف طی سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری ، سرهنگ "حسن تقوی" ، با اعلام این خبر افزود: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی در سطح واحدهای صنفی و اماکن عمومی، طرح ویژه نظارت بر اماکن عمومی و واحد های صنفی از امروز در سطح استان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس امنیت عمومی مازندران با اشاره به عملکرد پلیس در برخورد با واحد های صنفی متخلف از پلمب بیش از دو هزار و 829 واحد صنفی متخلف در طول چهار ماه گذشته در سال 1395 خبر داد .

وی با اشاره به کشف قریب به 14 کیلوگرم انواع موادمخدر، از کشف 26 هزار عدد انواع مواد محترقه و 131 هزار نخ سیگار قاچاق خبر داد و افزود:23 تالار و 243 قهوه خانه و سفره خانه سنتی متخلف نیز در این مدت پلمب شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی مازندران همچنین از نظارت بر واحدهای صنفی پوشاک در این طرح خبر داد وگفت: در این طرح با تولید و عرضه کنندگان پوشاک نامتعارف نیز برخورد خواهد شد.

وی درباره تولیدوعرضه«پوشاک نامتعارف اعم اززنانه ومردانه»دربرخی ازفروشگاه ها،اظهارداشت: برابرقانون مصوب سال ۶۵،  لباس هایی که دارای علائم مشخصه گروه های ضداسلام یا انقلاب هستنددرصورت تولید،توزیع، فروش واستفاده درملاءعام جرم شناخته شده ومجازات هایی رابرای متخلفان درنظرگرفته شده است.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان با اشاره به موضع قانون در این رابطه، افزود: تعطیلی محل کسب برای فروشنده ازمدت سه تاشش ماه وجریمه نقدی بین۵۰۰هزارتایک میلیون ریال و همچنین برای وارد و یا تولیدکنندگان پوشاک های نامتعارف مجازات هایی در نظر گرفته شده است.

سرهنگ تقوی، خاطر نشان کرد: علایم مشخصه گروه های ضداسلام یا انقلاب، تصاویر مبتذل که عفت عمومی را خدشه دار می کند، نوشته های لاتین که خیلی از افراد از معنای آن بی اطلاع هستند و نیز نشان و پرچم کشورهای بیگانه از شاخصه های پوشاک نامتعارف به شمار می آید.

وی در پایان از عموم مردم و کسبه خواست، همکاری های لازم را با ناظران پلیس نظارت بر اماکن عمومی داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز