خبرگزاری کار ایران

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر خبر داد:

تجلیل از اصحاب رسانه به صورت متمرکزدر شهرستان بهشهر

asdasd
کد خبر : ۳۹۶۶۲۲

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر از تجلیل اصحاب رسانه به صورت متمرکزدر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: جامعه امروز ما در معرض تهاجم خبرگزاری های خارجی و تهاجم فرهنگی قرار دارد و سربازان فرهنگی در حال دفاع از ارمان های نظام و میهن هستند.

مسعود فلاح به نقش و رسالت پیامبرگونه ی خبرنگاران تأکید کرد و افزود: خبرنگاران براساس دین مبین اسلام ، رسالت ائمه به رسالت حرفه ای عمل می کنند.
وی ادامه داد: خبرنگاران فارغ از هرگونه جناحی زبان گویای مردمی می شوند که نه زبان بیان مطالب دارند نه ابزار بیان .
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر به تلاش و فعالیت خبرنگاران در مسیر زنده نگهداشتن مکتب ائمه و پاسداری از خون شهدا اشاره و خاطر نشان کرد: خبرنگاران در بیمه و معیشت مشکلاتی دارند و با حداقل ها  جهادی زندگی می کنند و نکوداشت انان فقط به روز و هفته خاصی اختصاص ندارد.
مسعود فلاح دیدار با امام جمعه ، بازدید از دفاتر نشریات ، بازدید از پروژه ها ، دیدار با خانواده های معظم شهدا ، شرکت در نماز جمعه و برگزاری مراسم تجلیل از اصحاب رسانه و خبر را از برنامه های هفته خبرنگار در شهرستان بهشهر اعلام کرد.

وی به همدلی و هم افزایی  شهرستان برای کیفی سازی مراسم  روز خبرنگار اشاره  و ادامه داد: با هماهنگی بافرماندار شهرستان بهشهر  مراسم تجلیل از اصحاب رسانه و خبر به صورت متمرکز و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این شهرستان  برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز