خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان محمودآباد

افزایش میزان طلاق در محمودآباد نگران کننده است

asdasd
کد خبر : ۳۹۶۸۱۷

فرماندار شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه میزان طلاق در محمودآباد نسبت به سال گذشته افزایش داشته ، گفت: افزایش میزان طلاق در محمودآباد نگران کننده است وباید تدابیر جدی در این حوزه گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان محمودآباد ، یحیی یوسف پور عصر سه شنبه در نشست بررسی ساز وکارهای کنترل کاهش وطلاق که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: میزان طلاق در سال94، 144 مورد بوده که نسبت به سال93، 8 دهم درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: نرخ ازدواج در سال 94 نسبت به سال مشابه در شهرستان محمودآباد 3/1 درصد بود و با برنامه ریزی درست باید در سال 95 شاهد افزایش نرخ ازدواج و کاهش طلاق باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد ، افزود: قرن حاضر ، قرن آسیب های اجتماعی است و طلاق یکی از مهم ترین آسیب هایی ست که باید کنترل شود.

یوسف پور گفت: با توجه به  آسیب شناسی صورت گرفته، بیشترین میزان طلاق در 5 سال اول زندگی مشترک صورت گرفته است.

فرماندار محمودآباد اضافه کرد: تنها راه کاهش وکنترل این معظل بزرگ آموزش زوجین پیش از ازدواج و خانواده های زوجین است و این مهم می تواند بر میزان نرخ طلاق تاثیر چشمگیری داشته باشد.

وی با بیان اینکه جلسات متعددی در شهرستان در راستای کاهش میزان طلاق برگزار شده ، خاطرنشان کرد: در سال جاری برنامه های متعددی از قبیل آموزش به زوجین ، مشاوره پیش ازدواج ، زندگی مشترک و... در این جهت برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز