خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

طرح شهرستانی برای کاهش طلاق تهیه شود

asdasd
کد خبر : ۳۹۷۲۷۱

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران تهیه ی طرح شهرستانی برای کاهش طلاق را از فرمانداران بهشهر ، نکا ، گلوگاه و میاندورود خواستار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، دومین جلسه کارگروه طلاق با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران ، جمعی از مدیران کل ،فرمانداران بهشهر ، نکا ، گلوگاه و میاندورود عصر چهارشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بهشهر برگزار شد.
معاون سیاسی- امنیتی استانداری مازندران گفت: با توجه به برگزاری جلسه گذشته کارگروه طلاق در بهشهر و روشن شدن سیاست ها ، راهکارها و برنامه ریزی های انجام شده ، کاهش طلاق در شهرستان را انتظار داشتیم که این موضوع محقق نشد.
علیرضا یونسی بر کالبد شکافی این موضوع از سوی مسئولان و علما تأکید کرد و افزود:با طلاق و فروپاشی خانواده ها ، منزلت و شأن افراد می شکند و روحیه مردم دچار یأس و ناامیدی می شود.
وی با بیان اینکه وضع شهرستان بهشهر خوب نیست ادامه داد: ائمه جماعات شرق ، اموزش وپرورش ، دهیاری ها ، شوراها ، صنوف مختلف و همه دستگاه ها برای مبارزه با طلاق به عنوان یکی از آسیب های اجتماعی جامعه بسیج شوند.
معاون سیاسی – امنیتی استانداری مازندران گفت: اقتصاد و معیشت مردم، مقابله با آسیب های اجتماعی دو دستور کار مهم در سال جاری است.
یونسی تهیه طرح شهرستانی برای کاهش طلاق را از فرمانداران بهشهر ، نکا ، گلوگاه و میاندورود خواستار شد.
وی ادامه داد: سیاست ما مسجدمحوری، محله همیاری است و هرکس از محله و روستای خودش شروع کند باید بررسی شود چرا در این شهر یا ان محله واقعه طلاق زیاد و یا کم است و راهکارهای مقابله با طلاق تدوین شود.
معاون سیاسی – امنیتی استانداری مازندران کار فرهنگی را کاری عمیق ، گسترده ، لایه لایه و پیچیده دانست که استفاده از تمام امکانات و تشکیل کارویژه  فضای مجازی  در جهت کاهش طلاق ضروری است.
یونسی گفت: رسانه ها به عنوان قدرتی عظیم در کنار قدرت نظامی ، اقتصادی ، سیاسی در تبیین افکار عمومی نقش بی بدیلی دارند که رسانه های شرق استان در این عرصه ورود یابند و همه دستگاه ها برای کاهش طلاق بسیج شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز