خبرگزاری کار ایران

فرماندار محمودآباد خبر داد:

کشف 26 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان محمودآباد

asdasd
کد خبر : ۳۹۷۴۳۴

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد از کشف 26 کیلوگرم انواع مواد مخدر در چهار ماه اول سال جاری در این شهرستان خبرداد .

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان محمودآباد، یحیی یوسف‌پور عصر پنجشنبه درجلسه شورای هماهنگی مواد مخدر استان مازندران که به میزبانی شهرستان محمودآباد برگزار شد، اظهار داشت:میزان کشفیات سال گذشته در مدت مشابه 14 کیلوگرم بوده که نشانگر افزایش45 درصدی است.

وی اعتیاد را زلزله خاموش جامعه خواند و ادامه داد: بیش از 230 هزار هکتار از اراضی کشاورزی کشور افغانستان زیر کشت مواد مخدر قرار دارد وهمسایگی با کشورمان حساسیت  این بلای خانمان سوز را نشان می دهد.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد اجتماعی شدن پیشگیری از اعتیاد را بسیار موثر خواند و گفت: امروز جامعه برای پیشگیری از این بلای خانمان سوز نیازمند اجتماعی شدن و محله محور نمودن این مهم است.

یوسف پور با گرامیداشت یاد شهدای مبارزه با مواد مخدر و برقراری سلامت اجتماعی اضافه کرد: کشورمان در راه مبارزه با مواد مخدر شهدای گرانقدری را در راستای برقراری سلامت در جامعه تقدیم کرده‌ است و همکاری همه نهادها و مردم در مسیر پیشگیری به نوعی پاسداشت خون این شهدای این عرصه خواهد بود.

فرماندار شهرستان محمودآباد تعداد سازمان های مردم نهاد شهرستان محمودآباد راسه مرکز و 5 مرکز ترک اعتیاد عنوان کرد و گفت: 334 معتاد باهمت مراکز ترک اعتیاد و انجمن ترک معتادان گمنام در سال جاری بهبود یافته اند.

وی خاطرنشان کرد: 614 نفر دیگر نیز در این مراکز تحت درمان بوده و از این تعداد 551 مرد و 21 نفر  زن  هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز