خبرگزاری کار ایران

حضور امام جمعه بابل در تمرینات تیم خونه به خونه بابل

asdasd
کد خبر : ۳۹۸۰۵۲

تیم فوتبال خونه به خونه مازندران آخرین تمرین خود پیش از اولین دیدارش در لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل استقلال اهواز را در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار کرد.

به گزارش ایلنا، شاگردان علیرضا مرزبان در هوای گرم و رطوبی بابل یک تمرین شاد و مفرح را برگزار کردند تا با روحیه ای قوی خود را برای دیدار با آبی های اهوازی آماده کنند.

و اما تمرین امروز این تیم مازندرانی نکات جالبی داشت که عمده ترین آن حضور امام جمعه ورزش دوست بابل در تمرین امروز بود.

آیت الله روحانی که در جام شهدای مدافع حرم نیز از نزدیک نظاره گر بازی های تیم شهرش بود در ابتدای تمرین در جمع بازیکنان و کادر فنی حاضر شد و با آنها به گفتگو پرداخت.

امام جمعه بابل در ابتدای سخنان خود کفت: به عینه می بینم تیم خونه به خونه شور و نشاط را برای مردم بابل به ارمغان آورده است و جا دارد برادران حسن زاده بابت زحماتی که می کشند تشکر کنم.

آیت الله روحانی در ادامه افزود: فصل گذشته اولین گام برای صعود به لیگ برتر برداشته شد و تجریبات زیادی اندوخته شد. امسال وقت آن رسیده تا به بهره گیری از تجریبات فصل گذشته به لیگ برتر صعود کنیم.

وی خاطرنشان کرد: جای بسی خوشحالی است که همچین بازیکنان توانمند را در تیم می بینم و احساس می کنم این تیم از تیم های لیگ برتری چیزی کمتر ندارد.

امام جمعه بابل با بیان اینکه در این سال ها تیم های شهرستانی جهش قابل توجهی برای صعود به لیگ برتر برداشته اند، از اینکه استاد بزرگی همچون علیرضا مرزبان هدایت خونه به خونه را بر عهده گرفته است بسیار خوشحالم و امید دارم این تیم با کمک ایشان راهی لیگ برتر شود.

آیت الله روحانی در پایان گفت: با همدلی و همیاری می توان به این امر مهم دست یافت و از بازیکنان می خواهم قبل از آغاز بازی با وضو وارد زمین شوند تا خشنودی خدا را در پی داشته باشد.

و اما سرمربی تیم خونه به خونه مازندران نیز گفت: از اینکه می بینم امام جمعه محترم بابل علیرغم تمام دغدغه های اجتماعی و سیاسی و معیشتی مردم اینگونه به فکر تیم خونه به خونه هستند، واقعا از ایشان تشکر می کنم.

علیرضا مرزبان در ادامه خطاب به امام جمعه بابل گفت: ما اسم تیم خود را یاران امام رضا (ع) نهادیم و با حضور در حرم مطهر این امام پاک عهده نامه ای را امضا کردیم و عهد بستیم تمام مسائل اخلاقی و فرهنگی را در زمین پیاده کنیم و تلاش کنیم تا حتی اگر باختیم آبرومندانه ببازیم و اگر بردیم بدون هیچ حرف و حدیثی سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم خونه به خونه در پایان ضمن ابراز خوشحالی نسبت به اشراف امام جمعه بابل، از آیت الله روحانی خواست ضمن فراهم کردن زمینه همدلی و همراهی تمام مسئولان شهری و استانی، خودشان نیز دست از حمایت از تیم برندارند و همچنان دست خود را سر بازیکنان تیمش بکشند.

در ادامه حنیف عمران زاده به نمایندگی از بازیکنان خونه به خونه از حضور امام جمعه بابل در تمرین امروز و حمایتی که از این تیم ابراز داشت تشکر کرد و گفت: با کمک تمام بازیکنان تیم نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا با صعود تیم خونه به خونه اسباب رضایت مردم مازندران و بابل را فراهم کنیم.

گفتنی است، در پایان جمعی از هواداران خونه به خونه از امام جمعه این شهر تشریع در تجهیر امکانات ورزشگاه و افزایش سکوهای این شهر را خواستار شدند و از آیت الله روحانی خواستار ورود شهردار بابل و اعضای شورای اسلامی این شهر جهت احداث سکو در سمت راست جایگاه ویژه شدند و امام جمعه بابل قول داد اقدامات لازم را در این زمینه به عمل آورد.

همچنین هواداران تیم خونه به خونه روی سکوهای ورزشگاه هفت تیر بابل نیز شهردار و اعضای شورای شهر و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را خطاب قرار داده و نسبت به اهمال در افزایش سکوهای این ورزشگاه اعتراض خود را مقابل دوربین های تلویزیونی ابراز داشتند.

تیم خونه به خونه مازندران در اولین هفته از لیگ دسته اول فوتبال کشور، ساعت 18 عصر فردا به مصاف استقلال اهواز می رود. تیمی که تا اینجای کار جواز حضور در مسابقات را به دلیل بدهی و مشکلات مالی به دست نیاورده است

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز