خبرگزاری کار ایران

در روز خبرنگار صورت گرفت؛

دیدار معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از خبرگزاری ایلنا در ساری

asdasd
کد خبر : ۳۹۸۲۹۰

همزمان با هفته خبرنگارعلیرضا عطایی نژاد ، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران به همراه مهندس محمدی از دفتر خبرگزاری ایلنا در ساری بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ٰعطایی نژاد در این دیدار ضمن گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی  و روز خبرنگار اظهار داشت: همواره حرفه خبرنگاری از سخت ترین کارها محسوب می شود ، زیرا صدیق بودن کار سختی است و خبرنگاران نیز وجدان بیدارو آگاه جامعه  به حساب می آیند که رسالت اصلی خود را آگاهی رسانی و روشنگری می دانند.

وی با بیان اینکه مازندران به دلیل گستره فراوان کشاورزی از ظرفیت های بالایی در این  زمینه برخوردار است ، گفت: اطلاع رسانی از اهداف و برنامه های این سازمان در جهت آشنایی مردم با این حوزه که به سلامت و امنیت غذایی مردم نیز توجه می شود بر عهده خبرنگاران است.

عطایی نژاد با بیان اینکه 98 درصد از اراضی مازندران به حوزه کشاورزی در بخش های مختلف مرتبط است، افزود: 14 محصول برتر در حوزه کشاورزی مربوط به استان مازندران است.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی عنوان کرد: فرهنگ سازی در برخی محصولات کشاورزی از قبیل عدم استفاده از مرغ های درشت نیاز به اطلاع رسانی دارد این امر میسر نمی شود مگر اینکه رسانه ها و خبرنگاران به این حوزه ورود پیدا کرده و در بحث فرهنگ سازی با جهاد کشاورزی تعامل داشته باشند.
وی به ظرفیت های جهاد کشاورزی در بخش دام و طیور پرداخت و عنوان کرد ، مازندران در صنعت طیوراز قبیل ، مرغ گوشتی، مرغ مادر، کشتارگاه گوشتی و ... رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
عطایی نژاد در ادامه افزود: در جهت پیشرفت و ارتقای عملکرد سازمان جهاد کشاورزی در بخش های مختلف خبرنگاران را مربیان آموزشی خودمان تلقی می کنیم و موفقیت در این حوزه را منوط به همکاری منسجم و تعامل دوسویه با خبرنگاران می دانیم.
فرمراز درخشنده سرپرست خبرگزاری ایلنا دراین دیدار ضمن خیر مقدم تعامل میان خبرنگاران و مدیران سازمان ها در بخش های مختلف را از ضروریات جامعه عنوان کرد.
وی به مشکلات خبرنگاران در بخش های مختلف پرداخت و گفت: بطور حتم رسالت خطیر اطلاع رسانی و کار در حوزه خبر یکی از مهمترین فعالیتهای اجتماعی است و خبرنگاری حرفه ای است که نمی توان در زمانی اندک که بیشتر بیانگر سختی در این مسیر از بازگو کرد.
درخشنده با تاکید بر اینکه خبرنگاران دایرة المعارف سیار هستند، گفت: می طلبد تا مسئولین از این ظرفیت ها در پیشرفت فعالیت هایشان استفاده کنند.
وی پیشنهاد کرد تا سازمان جهاد کشاورزی در جهت تعامل دوسویه این سازمان و رسانه ها کارگروه رسانه ای  با استفاده افراد صاحب نظر و با تجربه تشکیل داده تا از ظرفیت های متقابل استفاده شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز