خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان گلوگاه:

جشنواره انجیر فرصتی برای معرفی ظرفیت های گردشگری گلوگاه است

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۰۲۷

فرماندار شهرستان گلوگاه گفت : توسعه باغات انجیر به منظور ارتقای سطح درآمد کشاورزان به عنوان گیاهی با مزیت برتر منطبق با شرایط آب و هوایی یکی از اهداف جشنواره است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گلوگاه,، فرماندار شهرستان گلوگاه امروز در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: جشنواره مرغوبترین انجیر ایران ،گلوگاه فرصتی برای معرفی محصولات بومی – محلی و  ظرفیت های گردشگری  این شهرستان است که برای هر چه بهتر برگزاری کردن این جشنواره در هر سال ، همکاری نهادها، ادارات ، تشکل های مردمی و فعالان عرصه اقتصادی را خواستاریم.
محمدرضا تباکی توسعه باغات انجیر به منظور ارتقای سطح درآمد کشاورزان به عنوان گیاهی با مزیت برتر منطبق با شرایط آب و هوایی را یکی از اهداف جشنواره مرغوبترین انجیر ایران ، گلوگاه اعلام کرد.
وی ادامه داد: جذب سرمایه و سرمایه گذار یکی دیگر از اهداف این جشنواره است و تاکنون دو نفر از افراد بومی شهرستان برای احداث صنایع تبدیلی انجیر مجوز گرفتند.
فرماندار شهرستان گلوگاه  گفت: گلوگاه دارای ظرفیت های مهمی در عرصه های اقتصادی، صنعتی و گردشگری است که اشتغال این شهرستان نگاه یژه ی مسئولان را می طلبد.
تباکی نبود کارخانه و بیکاری را دو موضع مهمی دانست که باعث رنجش شهروندان گلوگاهی می شود و اضافه کرد: در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل این شعار باید به شعور تبدیل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز