خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

ضرورت مشارکت خیرین و مردم در امر سلامت

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۲۴۵

نماینده ولی فقیه در مازندران ، گفت: خیرین سلامت می توانند با اطلاع رسانی خوب و مناسب مردم را در این امر انسانی ، اجتماعی و الهی بیشترسهیم کنند بنابراین می طلبد تا اقدامات موثر در جذب خیرین و مشارکت مردم انجام گیرد.

به گزارش ایلنا،آیت الله نورالله طبرسی در دیدار با مجمع خیرین سلامت ، اظهار داشت : رسالت مجمع خیرین سلامت در عرصه سلامت و درمان ارائه خدمت بهینه به مردم است که خیرین سلامت استان در این امراز فعالیت های خوبی برخوردار هستند.

وی افزود: خیرین سلامت می توانند با اطلاع رسانی خوب و مناسب مردم را در این امر انسانی ، اجتماعی و الهی بیشترسهیم کنند بنابراین می طلبد تا اقدامات موثر در جذب خیرین و مشارکت مردم انجام گیرد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه خدمات شایسته این مجمع در سطح استان قابل تحسین است، عنوان کرد: با توجه به آمار ارائه شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی بیماری های چون سرطان، سوانح،قلبی و عروقی در میان مردم بسیار مشهود است لذا پیشگیری و درمان این امر مستلزم همکاری و مشارکت بیشتر خیرین است.
وی افزود: شناسایی افراد خیر در زمینه کمک به حوزه سلامت اجتماعی همکاری و اطلاع رسانی بیشتری را می طلبد ممکن بسیاری از مردم اطلاعی در خصوص این مجمع نداشته باشند.
 
آیت الله طبرسی با بیان اینکه اهمیت سلامت بر کسی پوشیده نیست و همه می دانند بهداشت و سلامت در جوامع بشری جایگاه ویژه و اثر بخشی دارد ، گفت: آموزه های دینی ما در اسلام به این موضوع تاکید فراوان دارد و سلامت رادر کنار امنیت جامعه مهم می داند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز